QuickTime VR

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• buxx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-01-2024

buxx

ciao...

Topicstarter
Heb hier nog geen topic gezien over 360 panorama's met QuickTime.
Op http://developer.apple.co...uicktimeintro/tools/#qtvr heb ik alleen maar software voor de Mac gevonden om het te maken.
Nu wil ik het wel graag in QuickTime maken daar dat compatibeler is qua platformen en QuickTime vaak al aanwezig is op de computer.
Hoe een QuickTime VR 360 te maken op de PC dus.

• ixl85
  • Laatst online: 21-10-2025

• buxx

buxx

ciao...

Topicstarter
Is verder prima, maar ik wil juist zoiets met QuickTime bereiken.
Maar op de site van Apple ben ik allen editing software ervoor tegen gekomen voor de Mac.
Das nu net het probleem. En Google brngt me alleen maar bij vage franse sites. Is dus niet zoveel van bekend denk ik.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 13:53

chem

Reist de wereld rond

Output to QTVR format.
Je kan ook ff zoeken :?
Daarnaast heb je oa. VRWorx, PanoCube, Panorama Tools, EasyPano en nog wat andere tools. Google eens wat?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• buxx

buxx

ciao...

Topicstarter
Aha, zal dat het dan zijn. Andere software die exporteerd naar QuickTime? Juist ja.
Daar moet je maat net opkomen. Zal eens kijken.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Nu je die tip gekregen hebt, moet het dus wel lukken. Zie verder dus de tips van Chem en pak-em-beet klik :)

Als het nog niet wil lukken met de vele programmanamen die je zo krijgt, horen we het wel. Geef dan wel even aan welke je dus al hebt gerpobeerd. Succes:)

offtopic:
Zou je de volgende keer ajb je topictitel even afmaken, enkel de naam van het programma zegt niet gek veel over je vraag ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.