Ik heb gister wat nieuw spul in me kast ingebouwd, te weten een nieuwe HD en een nieuwe brander. Vroeger deed me DVD-ROM t altijd als een zonnetje. Maar nu..
Dit is me indeling:
Primary Master: HD1 40 Gb
Primary Slave: HD 2 Maxtor 30 Gb
Secondary Master: AOpen 52 X CDbrander
Secondary Slave: Sony DVD-ROM
HD's doen t perfect. Me brander ook, die zit nu op de plek waar vroeger me DVD-ROM zat. Het probleem is nu me DVD-ROM dus. Hij wordt wel gedetecteerd in me BIOS en ook in Device Manager staat ie als correct werkend aangegeven. Alleen kan ik m op geen enkele manier meer benaderen in Windows. Heeft dus ook geen stationsletter. Ja, me jumpers staan allemaal goed en andere topics heb ik al afgezocht, maar die gaan allemaal over t zelfde en niet specifiek hierover.
Kan iemand me PLZ hiermee helpen. Iemand een ID?
Alvast super bedankt
Dit is me indeling:
Primary Master: HD1 40 Gb
Primary Slave: HD 2 Maxtor 30 Gb
Secondary Master: AOpen 52 X CDbrander
Secondary Slave: Sony DVD-ROM
HD's doen t perfect. Me brander ook, die zit nu op de plek waar vroeger me DVD-ROM zat. Het probleem is nu me DVD-ROM dus. Hij wordt wel gedetecteerd in me BIOS en ook in Device Manager staat ie als correct werkend aangegeven. Alleen kan ik m op geen enkele manier meer benaderen in Windows. Heeft dus ook geen stationsletter. Ja, me jumpers staan allemaal goed en andere topics heb ik al afgezocht, maar die gaan allemaal over t zelfde en niet specifiek hierover.
Kan iemand me PLZ hiermee helpen. Iemand een ID?
Alvast super bedankt