ASUS A7M266-D Dual Mobo

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• daveinthahouse
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-07 16:39
ha die tweak lui, ff een mooie vraag voor jullie.
aangezien ik zelf nogal een tweaknoob ben, en er zelf weinig "kazen" van heb gegeten 8)7 wou ik jullie het volgende vragen :

ik ben van plan de A7M266-D van ASUS aan te schaffen, op dit boord gaan twee athlon MP processors, of 1 athlon XP.
aangezien ik dagelijk in 3DSM aan het prutsen ben leek het mij interresant om op het boord twee athlon MP's te prikken. hoewel de prijs in vergelijking al is gedaald,is het nog steeds een prijzige aanschaf. kan ik nu dus 1 MP 1600+ kopen, en er daarna als de prijs is gedaald ook nog 1 MP 2000+ bij plaatsen?

OF moeten dit echt 2 MP met dezelfde kloksnelheid zijn?

en dan nog ff iets over de voeding. 400 of 450 watt is natuurlijk een vereiste,maar moet dit nog een speciale zijn omdat dit voor een dual boortje is ?

heeft iemand ervaring met dual boortjes? laat het ff weten

álvast bedankt

Verwijderd

zelfde processor is wel handig ja en zover ik weet maakt je voeding verder niet uit als hij maar een beetje krachtig is dus idd geen 235 watt.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de SMP FAQ, daarin worden al je vragen beantwoord :) De SMP FAQ kun je terugvinden in de Technische PMG FAQ.

Verder is GoT gewoon een en al ervaringen; je kunt deze simpel terugvinden met de Search: [search=a7m266 dual athlon]

/zoekertje

Edit: ik zie net dat je hier nieuw bent. Neem eens de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) door eer je weer een topic wil openen. Er wordt namelijk van je verwacht dat je meer vooronderzoek pleegt eer je een topic opent :)

[ Voor 33% gewijzigd door BalusC op 13-03-2003 10:01 ]

Dit topic is gesloten.