Signature
Ask not what your computer can do for you ! Ask what you can do for your computer ! ! !
je zou zelf misschien eens wat kunnen opzoeken.. google.nl? De search hier misschien.
Ik ben altijd al tevreden geweest met norton. Heel gebruiksvriendelijk en makkelijk te updaten.
Ik ben altijd al tevreden geweest met norton. Heel gebruiksvriendelijk en makkelijk te updaten.
mcafee en norton antivirus zijn allebei erg goed vind ik, verder is er met de search genoeg te vinden
-Norton
-McAffee
-Norman
-PC Cillin (schijf ik dat goed)
Dit zijn dacht ik wel zo de bekendsten, maar allemaal niet gratis.
Je kunt ook op google gaan zoeken
De eerste twee zijn wel goede
-McAffee
-Norman
-PC Cillin (schijf ik dat goed)
Dit zijn dacht ik wel zo de bekendsten, maar allemaal niet gratis.
Je kunt ook op google gaan zoeken
Allereerst wil ik even melden dat deze topic's niet gewild zijn, het komt over als huiswerk.
maar toch een antwoord op je vraag:
- Norton Antivirus
- McAfee
- OfficeScan
-
De rest van de specificaties mag je uitzoek op de site van de maker, of op google.
hierbij toch nog een beetje op weggeholpen
- Norton Antivirus
- McAfee
- OfficeScan
-
De rest van de specificaties mag je uitzoek op de site van de maker, of op google.
Kijk eens op www.virusbtn.com. Dat is de toonaangevende organisatie waar virus-scanners worden getest. Een andere is www.ncsa.com
[ Voor 6% gewijzigd door Biedzjee op 13-03-2003 09:57 ]
Trying to establish voice contact... please yell into keyboard.
Wil ff zeggen dat het geen huiswerk vraag was was gewoon voor me zelf bedoeld , maar thnxAMD_er schreef op 13 maart 2003 @ 09:55:
Allereerst wil ik even melden dat deze topic's niet gewild zijn, het komt over als huiswerk.
- Norton Antivirus
- McAfee
- OfficeScan
-
( ik kon google page niet openen een of andere fout in me explore vandaar deze topic maar alvast thnx)
Signature
Verwijderd
Ik mis toch wel AVP (van Kaspersky Lab)... Vangt tot nu toe 100% van alle 'in the wild' virussen
Dan lijkt het me slimmer als je het probleem oplost dat Google het niet meer doet (verwijder je internetcache eens bijvoorbeeld) dan een topic te openen die erg makkelijk zelf is op te lossenBMW_M3 schreef op 13 March 2003 @ 09:58:
Wil ff zeggen dat het geen huiswerk vraag was was gewoon voor me zelf bedoeld , maar thnx
( ik kon google page niet openen een of andere fout in me explore vandaar deze topic maar alvast thnx)
Ik denk dat je met bovengenomde tips een heel eind komt, mocht je een topic willen over het niet kunnen openen van Google, ga je gang, maar probeer dan eerst zelf een aantal dingen, zie ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #openingspost
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()