Toon posts:

Headset doet weird.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ey,

Ik heb 3 maanden geleden een headset gekocht en nu doet het rechter oortje het heeeeeeeeeeeeeeeel zacht. Kan dit aan de headset speaker liggen? of alleen aan de instellingen.. allee instellingen die ik heb gevonden staan op Balance dus, hij hoort het eigenlijk te doen... Weet iemand of dit aan de speaker kan liggen of niet?

Bvd

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik denk zelf dat het idd aan het headsetje ligt, als je alle vollume regelingen van WIndows al hebt gahad :D

dus helaas voor jou zul je moeten conculderen dat je helaas een nieuwe zal moeten kopen, omdat deze "dood" (hij doet het nog wel ;) ) is

suc6

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Zou ook nog kunnen zijn dat kabel niet optimaal is... Weet niet wat voor headset het is, maar zeker de goedkopere willen nogal snel kapot gaan. Als je aan de aansluiting rommelt, is het dan beter?

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08 20:10
Je kan kijken of je met een andere kabel een beter effect krijgt, zoniet zou je eventueel de headset open kunnen maken en de oorspeakers te testen, of de kabel die de rechter met de linker verbind... zo heb ik in ieder geval mijn headphone gemaakt. De kabel tussen die twee was kapot gegaan doordat iemand (ik misschien of op lan) op het tussenstuk was gaan staan.