[tv-out] Point of View Ti4200XP

Pagina: 1
Acties:

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-08 15:15
Ik heb al een tijdje een Point of View geforce4 kaart alleen ik heb nog 1 probleem, m'n tv-out krijg ik niet aan de praat.

Ik heb het volgende geprobeerd. Tv-tool 6.5 geinstalleerd, nVidia 42.86 detonaters geinstalleerd, alles goed aangesloten maar krijg geen beeld op m'n tv.

Nu komt het vreemde. Zodra ik de pc opstart met de kabel aangesloten op de tv-out uitgang kan tv-tool geen tvchip vinden en ook in het detonator scherm zie ik geen tv-out chip. Start ik de pc zonder kabel aangesloten dan kan ik wel gewoon zien wat voor tvchip op m'n videokaart zit. Het gaat om een philips 7400 nog wat, ik weet het niet precies.

Wie heeft er nog tips? Ik zou het echt niet weten waar het aan ligt.

Specs:
AthlonXP 1800+
MSI KT3 ultra2
512 Mb ddr pc2700
Point of View Ti4200XP 128 Mb

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:22
eh eens kijken, zit achter mijn pc op school dus ik kan er naast zitten.

rechtermuisknop, settings, beeldscerminstellingen, geavnaceerd.
daar moet je ff zoeken naar tv-analoog of beeldscerm detecteren. als ie die vind, kan je het beste op kloon drukken.
dan maakt ie namelijk een kloon van je gewone beeldscherm, dan zou het moeten werken.

bad tekst

[ Voor 3% gewijzigd door Cardinal op 13-03-2003 09:28 ]

• C00KW4US
Dat heb ik ook geprobeerd. Maar als ik de pc opstart met die kabel erin kan ik geen eens tv-tool gebruiken en ook in de settings van nVidia kan ik dan weinig kiezen omdat er geen tvchip wordt gevonden :?

• C00KW4US
Iemand nog een suggestie? Ik weet het echt niet waar het aan kan liggen.

Verwijderd

C00KW4US schreef op 13 March 2003 @ 14:44:
Iemand nog een suggestie? Ik weet het echt niet waar het aan kan liggen.

In het scherm van GeForce4 Ti4200 rechts onderin beeld "device settings" klikken.
Dan "select output device". Dan "check here if you have a TV connected but it remains unselectable".

Selecteren en opnieuw opstarten. Zou dan moeten werken. :)

Verwijderd

Is het inmiddels opgelost? :?
Pagina: 1