Toon posts:

Buitenlandse Alcatel STH met NL Firmware?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
Tijdens een verhuizing is mijn Alcatel Speed Touch Home ethernet modem stuk gegaan, intern/extern!
Een kennis heeft mij dezelfde modem gegeven(uit de VS) maar ik heb moiete met het installeren van de software. Momenteel is Active software versie KHDSBA.133(987323) geinstalleerd, Passive was het zelfde maar die heb verwijderd, wanneer ik de gedownload software van KPN probeer te uploaden krijg ik fout melding 'invalid file uploaded'

PLEASE HELP!!

Groeten en dank,

waynesworld 8)7

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ik heb even de caps en de overdreven hoeveelheid vraagtekens uit de titel gehaald.

Lees tevens: Begroeting onder posts & replies

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik snap niet helemaal waarom je de firmware wil veranderen ?

Kan de huidige firmware dan niet met PPPoA omgaan (kpn-adsl) ?
Dan kan je namelijk gewoon de modem instellen en gebruiken en dan hoef je helemaal geen nieuwe firmware te gebruiken. Gewoon via de web interface alles instellen en klaar. :)

Verwijderd

Topicstarter
[Airwolf] schreef op 13 March 2003 @ 09:31:
Ik snap niet helemaal waarom je de firmware wil veranderen ?

Kan de huidige firmware dan niet met PPPoA omgaan (kpn-adsl) ?
Dan kan je namelijk gewoon de modem instellen en gebruiken en dan hoef je helemaal geen nieuwe firmware te gebruiken. Gewoon via de web interface alles instellen en klaar. :)
Heb geprobeerd ook via web interface, alle instellingen zijn gelukt maar ik denk omdat er in de VS zoals in Duitsland met PPPoE wordt gebruikt zodoende wilde ik nieuwe firmware installeren.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik denk dat je dan een standaard firmware van de alcatel site moet halen en die op de modem moet installeren, de firmware die kpn geef is namelijk alleen maar voor de modems die hun uitleveren. Dit zou wel eens de reden kunnen zijn dat het niet werkt.

Kijk wel goed uit dat je geen verkeerde pakt, anders doet je modem het niet meer.