-1 dubbelpost

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 19:19
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=723246

Als iemand mij ergens anders ook die reactie (uberhaupt nog een keer in die draad) ziet posten mag hij mij een -30 geven. Ik zie iig geen dubbelpost.

[ Voor 4% gewijzigd door internetinfo op 13-03-2003 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Er zijn al een paar andere gasten die zeggen dat het bij hun niet werkt, en jij doet dat nu ook. Als iedereen dat gaat melden staan er binnen de kortste keren 1000 replies IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:07

botoo

💀 too old to die young

Dat het niet altijd werkt is weliswaar al eerder gezegd maar door het merk/type te melden , waarbij het bij internetinfo niet werkt, vind ik een dubbelpostscore niet terecht.

* wel volstrekt onnuttig is je moderatiecommentaar op de FP, zeker als je de weg naar TMF weet *

Het zal wel loslopen met die 1000 replies KaAzKoP, zoveel mobo's zijn er ook weer niet ;)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
botoo schreef op 13 March 2003 @ 10:36:
Dat het niet altijd werkt is weliswaar al eerder gezegd maar door het merk/type te melden , waarbij het bij internetinfo niet werkt, vind ik een dubbelpostscore niet terecht.

* wel volstrekt onnuttig is je moderatiecommentaar op de FP, zeker als je de weg naar TMF weet *

Het zal wel loslopen met die 1000 replies KaAzKoP, zoveel mobo's zijn er ook weer niet ;)
Was maar een voorbeeld, je begrijpt denk ik wel wat ik bedoel :).

Zo kan iedereen wel +1's of +2's scoren door bij elke app te zeggen dat ie niet werkt en je specs erbij zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Geen dubbelpost, maar wel overbodig... Daar staat hij nu op.

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Ik ben het daar niet mee eens Jimmy, het is geen loze opsom-topic, en een 0 is wmb te schraal beoordeeld.

Het is een beetje een kantelpunt of het nu wel of niet nuttig/nuttloos is, en in dat kader rond ik naar boven af.

Eindscore moet imo +1 gemodereerd zijn, maar ik hoor graag de mening van de anderen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Dat het topic niet vol met loze opsompost's staat wil niet zeggen dat je diegene die hier wel mee bezig zijn maar door de vingers moet zien. Ik hecht er absoluut geen waarde aan te weten of een bepaald programmatje bij Pietje aan de andere kand van Nederland wel of niet werkt. Als je dat wil weten kan je beter een topic starten hier op GoT dan posten in de draad waarin men enkel wilt vermelden dat het progje geupdate is. Die moederborden hebber er dus heel letterlijk gezien niets mee te maken, al is de overeenkomst niet te ontkennen. Toch hoort het IMO niet in die draad thuis en moet men IMO maar met een 0 moderatie leven, dit omdat het natuurlijk geen flame of troll betreft.

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Het zal mij ook aan m'n (*) roesten of een progsel bij een ander wel of niet werkt, wat wel interessant is, is om te weten onder welke omstandigheden dat progsel het wel/niet doet, en of die probs op basis van bepaalde hardware vaker voorkomen.
Hierdoor kan het duidelijk worden waar en wanneer er probs optreden, misschien ligt het wel aan het progseltje zelf.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
botoo schreef op 13 maart 2003 @ 12:10:
Het zal mij ook aan m'n (*) roesten of een progsel bij een ander wel of niet werkt, wat wel interessant is, is om te weten onder welke omstandigheden dat progsel het wel/niet doet, en of die probs op basis van bepaalde hardware vaker voorkomen.
Hierdoor kan het duidelijk worden waar en wanneer er probs optreden, misschien ligt het wel aan het progseltje zelf.

Mja, maar als je alleen het moederbord weet, en er is toevallig iemand die nog zo'n moederbord heeft die hetzelfde probleem ondervind, betekent dit nog niet dat het programma zelf niet goed geprogd is (denk aan insteekkaarten, etc). Over het algemeen zijn er dermate veel combinaties mogelijk dat een mededeling van die aard niet echt heel veel info toevoegd (imo :)).

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Renegade schreef op 13 maart 2003 @ 12:20:
Over het algemeen zijn er dermate veel combinaties mogelijk dat een mededeling van die aard niet echt heel veel info toevoegd (imo :)).
Eensch, maar niet veel (als in: heel weing) toevoegen is wmb net iets meer waard dan "0 gemodereerd" en als zodanig een eendje waard.
je schittert trouwens door het weglaten van een keiharde cijfermatige mening

kwaak . . .

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
botoo schreef op 13 March 2003 @ 13:17:
je schittert trouwens door het weglaten van een keiharde cijfermatige mening

O-)

Een 1 zou ik persoonlijk wel een redelijke score vinden, alhoewel ik me ook wel kan berusten in een 0 score.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Pagina: 1