Toon posts:

[CS] Reclame in maps.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar DE manier om reclame te maken in een CS map (DMV een sprite oid)

Op de UK2 servers kwam ik dit tegen:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kozmoz/cs_assault0013.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kozmoz/cs_assault0014.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kozmoz/cs_assault0015.jpg

Het moet dus wel in een bestaande map zijn, zonder dat de clients een compleet nieuwe versie van de maps hoeven te downloaden.

Ik vroeg aan de UK2 admins op irc het volgende:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
[00:04:34] [koz-sdb]: any op here i can pm about the commercials  _in_ your maps?
[00:05:57] [@Opeth]: koz-sdb
[00:06:06] [@Opeth]: no we cant explain them for you, or help in that matter
[00:06:14] [koz-sdb]: why not?
[00:06:15] [koz-sdb]: :/
[00:06:20] [koz-sdb]: is it a sprite?
[00:06:25] [koz-sdb]: or something?
[00:06:33] [@Opeth]: yes
[00:06:37] [@Opeth]: a sprite
[00:06:57] [koz-sdb]: why can't you tell something about it?
[00:07:04] [@Opeth]: because its top secret
[00:07:08] [koz-sdb]: omg

Iemand die mij kan vertellen hoe ik zoiets ga maken?

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

bonzz.netninja

Niente baffi

maar het iig wel gruwelijk irritant zo te zien

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

Verwijderd

Topicstarter
bonzz.netninja schreef op 13 March 2003 @ 00:23:
maar het iig wel gruwelijk irritant zo te zien
Ik heb er geen last van hoor als ik daar speel (ze zitten in de hoeken waar normaal gesproken niemand _kan_ komen)

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-02 22:55
Het is waarschijnlijk een zelfgeschreven admin meta-mod plugin om geld te verdienen, maar ik vind hem echt ongelooflijk lelijk. Als je nu netjes rechtsonderin bij een player het logo van de gameserver plaatst... dat heeft opzich wel iets, maar van die lelijke aanbiedingen in maps gedropt slaat echte nergens op.

[ Voor 3% gewijzigd door Novah op 13-03-2003 00:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
Novah schreef op 13 March 2003 @ 00:31:
Het is waarschijnlijk een zelfgeschreven admin meta-mod plugin om geld te verdienen, maar ik vind hem echt ongelooflijk lelijk. Als je nu netjes rechtsonderin bij een player het logo van de gameserver plaatst... dat heeft opzich wel iets, maar van die lelijke aanbiedingen in maps gedropt slaat echte nergens op.
Wij willen het zo doen, dat je bijvoorbeeld op de buitenmuur van het gebouw van cs_assault 1 groot logo maakt.

Gewoon met de website erop, en eventuele andere "aanbiedingen"

Niet op de UK2 manier.

Maar als ik eenmaal weet hoe ik zoiets moet gaan maken, dan kan ik er vanzelf achter komen hoe ik zoiets op een andere manier in de map plaats.

• fcs
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-02 13:45

fcs

Kan het je verzekeren, dat het gruwelijk irri is. speel soms wel eens op die servers, probeer er altijd door die logo "heen" te kijken, dat ding blijft je aanstaren, ook al ben je dood....
(speel er enkel aangezien ik er een goede ping heb)

BV een grote muur gebruiken en daar al je zooi op gooien, is een betere iedee, bijna iedereen ziet het, en is minder irritant dan dat UK2 manier...

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:01
Als je naar dat ding kijkt en je beweegt, dan beweegt dat ding mee zodat je altijd dat plaatje goed ziet, dat is inderdaad erg irritant...
Als ze niet willen vertellen hoe ze het hebben gedaan zal je denk ik toch de map aan moeten passen en een plaatje op de grote muur moeten plakken. Anders moet je eens zoeken op sprites aanmaken zonder dat je de hele map opnieuw moet downloaden.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
fcs schreef op 13 March 2003 @ 13:39:
Kan het je verzekeren, dat het gruwelijk irri is. speel soms wel eens op die servers, probeer er altijd door die logo "heen" te kijken, dat ding blijft je aanstaren, ook al ben je dood....
(speel er enkel aangezien ik er een goede ping heb)

BV een grote muur gebruiken en daar al je zooi op gooien, is een betere iedee, bijna iedereen ziet het, en is minder irritant dan dat UK2 manier...
Dat zeg ik ook in mn reply ;)

Dat wil ik ook doen. Maar als ik eenmaal weet hoe ik het doe op de uk2 manier, dan moet die meuk op een muur gooien ook niet zo moeilijk meer zijn :)

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-02 08:49
ik ken een paar uk2 (god)admins aardig goed , dus ik zou het kunnen vragen als je wilt, ik hoop wel dat zij het ook weten.
(en nee ik ben geen zieligerd die op uk2 speelt ;) )

Verwijderd

Topicstarter
T7D_Sneezy schreef op 14 March 2003 @ 00:15:
ik ken een paar uk2 (god)admins aardig goed , dus ik zou het kunnen vragen als je wilt, ik hoop wel dat zij het ook weten.
(en nee ik ben geen zieligerd die op uk2 speelt ;) )
Als je dat voor me zou willen doen zou ik je wel willen :> :9

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-02 08:49
hahah nee dank je, doe het zo ook wel :P

Verwijderd

Als je het maar laat koz...reclame in een CS map sucked aarz!!!!!!!!

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-02 20:48
Lijkt me trouwens ook niet erg legaal volgens de EULA van CS/HL

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:11

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Verwijderd schreef op 13 maart 2003 @ 16:44:
[...]

Dat zeg ik ook in mn reply ;)

Dat wil ik ook doen. Maar als ik eenmaal weet hoe ik het doe op de uk2 manier, dan moet die meuk op een muur gooien ook niet zo moeilijk meer zijn :)

Dat is niet waar. UK2 gebruikt sprites, dwz je ziet altijd de voorkant. Als jij zo'n sprite op de muur plakt, dan draait die complete muur gezellig mee als jij ervoor langs loopt, dat wil je niet, dus zul je een texture moeten aanpassen, maar als je dat doet moet men de map opnieuw binnenhalen, en dat wil je ook niet ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1