Toon posts:

[grafische kaart] Instellingen verwijderd

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nadat ik nieuwe nvidia drivers installeerde, kon ik een spel niet meer spelen. De gehele computer liep vast. Ik heb de drivers weer weggehaald, maar de computer vraagt nu elke keer dat ie wordt opgestart, om een stuurprogramma te installeren. Op de cd die ik bij aankoop kreeg, staat maar de helft van de files die nodig zijn om dat stuurprogramma te installeren. Waneer deze geinstalleerd is, blijft deze maar vragen voor stuurprogramma voor pci-agp card.

Verder loopt de computer steeds vast, het programma CMP veroorzaakt een fout en wanneer ik die afsluit kan ik weer verder. Hij geeft vervolgens maar in 16 kleuren en 640 * 480 resolutie. Dit kan ik niet veranderen. disabled

Wat kan ik hieraan doen?

Verwijderd

Heb je nu ook weer de oude nvidia drivers geinstalleerd? Kan me eigenlijk niet voorstellen dat niet het hele stuurprogramma op die cd staat, als dat het geval zou zijn kunnen ze hem er net zo goed niet bij doen.

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-01 21:01

Flame17

Captur EDC 130

Het zou handig zijn als je wat meer gegevens geeft over de PC,bijv: Welke windows,welke kaart,etc,etc.

Staat er wat vreemds bij Apparaatbeheer een ? of een !...of staat er code 10

CD( drivers) bij de kaart moet volledig zijn.

En anders zet je de oude terug en die kan je anders downloaden op www.nvidia.com en anders zoek je ff bij Guru.com.

Maar meer gegevens zijn wel nodig.

[ Voor 12% gewijzigd door Flame17 op 13-03-2003 00:58 ]

Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Eigenlijk hoort dit topic in Videoplanken & Beeldkanonnen, echter zoals Arno al aangeeft is het wel handig als je wat meer info geeft. Dit topic gaat daarom dicht, mocht je een nieuw topic willen op in V&B, volg dan alle aanwijzing die genoemd staan in * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! * op, dit voorkomt namelijk dat je topic daar ook wordt gesloten :).

Het is sowieso wel handig als je in je openingspost aangeeft wat je al gevonden hebt toen je zocht op GoT ;).

Dit topic is gesloten.