Ik vraag me dus af hoe ik m'n T68i kan open maken. Ik denk namelijk dat er een pak stof inzit, want m'n vibratie is al enkele maanden dood, en nu plots werkte die weer even. Iemand had me verteld dat hij misschien vanbinnen onder het stof zit, en dat ik hem gewoom eens moest reinigen. Mijn vraag is nu, eens je de batterij eruit haalt, hoe ontmantel je hem dan verder? Mijn garantie vind ik toch al lang niet meer
Verwijderd
Je hebt volgens mij niet met google gezocht.
Ik heb eens een site gezien waar alles met foto's en tekst werd uitgelegd.
Zo'n gozer spoot zijn frontje, ging met een blaasapparaat over het beeldscherm heen voor de stof etc. en iets met een omgebogen paperclip.
Effe zoeken dus.
Ik heb eens een site gezien waar alles met foto's en tekst werd uitgelegd.
Zo'n gozer spoot zijn frontje, ging met een blaasapparaat over het beeldscherm heen voor de stof etc. en iets met een omgebogen paperclip.
Effe zoeken dus.
Verwijderd
Ik heb de T68 een keer HELEMAAL uit elkaar gehaald :D!
Je moet de batterij er uit halen, met een torx schroevendraaien de 2 onderste schroeven eruit draaien. Dan het kapje wat boven de batterij zit eraf halen (kan je zo met je nagels doen) daar zitten ook nog 2 (lange) schroeven die draai je eruit en dan kan je zo het frontje eraf halen! (ook met je nagels)
Je moet de batterij er uit halen, met een torx schroevendraaien de 2 onderste schroeven eruit draaien. Dan het kapje wat boven de batterij zit eraf halen (kan je zo met je nagels doen) daar zitten ook nog 2 (lange) schroeven die draai je eruit en dan kan je zo het frontje eraf halen! (ook met je nagels)
Vergeet niet de twee rubbertjes die bij de twee schroeven onder de batterij zitten te bewaren. Anders blijft je foontje na reparatie loszitten.
Be small, act BIG.
Verwijderd
Kan ik op bovenstaande wijze ook stof wat tussen het venster en daadwerkelijke display zit ook verwijderen? Er zitten namelijk tig stofdeeltjes in beeld. Kan wel naar een Service Center, maar dat is 5 kwartier rijden hier vandaan...
Heb ook eens stof weggehaald achter mn schermpje.... mag nu €30 betalen om dat die open is geweest dus geen garantie meer.
no comment
Verwijderd
Kun je de telefoon niet voorzichtig open maken zodat niemand kan zien dat hij open is gemaakt. Met een nette Torx 6 schroevendraaier maak je toch geen zichtbare beschadigingen.
Ook dat stof is best irritant ja.
k heb ook onwijze laag stof onder mn kapje , waar kan ik dat laten fixen? service centre van vodafone lijkt me niet
ik woon in hoofddorp en Sony zit in Badhoevedorp , 10 minuutjes rijden , denk je dat ze het daar wel fixen?
"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
Verwijderd
Zijn de schroeven niet met precies het zelfde aantal slagen vast gedraait?Verwijderd schreef op 02 april 2003 @ 19:07:
Kun je de telefoon niet voorzichtig open maken zodat niemand kan zien dat hij open is gemaakt. Met een nette Torx 6 schroevendraaier maak je toch geen zichtbare beschadigingen.
en zit er niet een soort verf op die bij opendraaien er af gaat?
Kijk daar voor uit als je hem open maakt.
Ik weet niet hoelang die garantie is, maar stel: 1 jaar garantie. Dan zou die, of je het papiertje nu hebt of niet, tenminste moeten gelden tot een jaar nadat hij op de markt is gebracht, en hij is er nog niet zo lang.
Hij is al zeker zoals op de markt!, maar om nu te voorkomen dat de zwarte schroefjes zilver worden(door het draaien) en dat zien ze dus zo, kan je met een stift (ja ben oplichter) zoon cd beschrijver(heel fijn) dat weer zwart maken, vervolgens een paar keer licht met je vinger erover wrijven en het heeft exact dezelfde kleur als dat was....... er moet al een hele dikke naaier bij die reparateur zitten wil die dat zien.creative8500 schreef op 03 April 2003 @ 12:02:
Ik weet niet hoelang die garantie is, maar stel: 1 jaar garantie. Dan zou die, of je het papiertje nu hebt of niet, tenminste moeten gelden tot een jaar nadat hij op de markt is gebracht, en hij is er nog niet zo lang.
no comment
Verwijderd
Tnx voor de link, pak der vanavond meteen een beitel en een boor bij, weg met al dat stof!!
Pagina: 1