Toon posts:

Plastic afstandhouders

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ben bezig om een Compaq desktop om te bouwen. Aangezien ik geen draadtapsetje heb wil ik het moederbord op een andere manier vastmaken.

Iemand een idee hoe dat werkt met deze plastic afstandsbusjes of heeft er iemand een tip om het op een andere manier op te lossen?
Ik vraag me namelijk af hoe je die plastic dingen bevestigt aan de onderplaat.

http://www.nl.conradcom.d...8D60EE10000000A010251.JPG

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2003 00:00 ]

• igg
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-10-2025

igg

waar een wil is ben ik weg

het iseen kwestie van die plastiek dingetjes door drukken door de gaatjes, (de witte pinnetjes worden even ingedrukt en vouwen daarna weer open

NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap hoe ik de plastic dingetjes vast krijg aan het moederbord, maar hoe zet ik de onderkant van die plastic dingetjes vast aan de onderplaat van mijn desktop kast?

• Bud_s
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-08 16:55
Er zijn er ook met een een plat voetje en zelfklevend

Verwijderd

Die doe je in het brede deel van een opening in de tray en schuif je naar het smalle. Heb je geen openingen die voor deze spacers gemaakt zijn dan zou je het achterste (kleinste) cirkeltje met het tussenstukje weg kunnen snijden en de spacers op het metaal kunnen plakken oid. Wees creatief!

Probeer je een ander mobo in te bouwen dan heb je inderdaad grote kans dat bekende oplossingen niet werken. Misschien is het vastschroeven (met kleine of liefst ingekortte schroeven) van een plaatje hout aan zowel de kast als het mobo een idee?

Verwijderd

Topicstarter
Dat afsnijden en vastkleven is een aardig idee. Ga ik maar eens proberen. Bedankt voor de tips en het meedenken :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Mja, be creative!

/overbodig
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.