:(Ik heb een geforce DDR agp en een s3 virge 2 mb pci kaartjke in mijn pc. Alles werkt prima behalve Counterstrike. Als ik wil spelen komt er steeds een melding dat mijn videokaart geen openGL ondersteunt. Waarschijnlijk ziet CS de virge, maar hoe kan ik hem laten zoeken naar de geforce???
Verwijderd
Een bekend probleem met 2 videokaarten... Wat je kunt doen is als je Counterstrike wilt gaan spelen, even tijdelijk de 2e videokaart uitzetten (dus bij display properties)... Als het goed is moet dat werken...
Verwijderd
Ik heb een andere manier gevonden. Ik heb de virge in een ander configuratie profiel gezte.bij het opstarten van de pc kan ik kiezen of ik twee videokaarten of met alleen de geforce ga werken. voor spellen alleen de geforce maar voor office en dreamweaver twee monitoren.
meschien stom. maar wat heb je aan 2 video kaarten in je pc ?
ooit komt er een einde aan het eind
Verwijderd
Ik vermoed dat "s3 virge 2 mb pci" standaard IN zijn moederbord zit (onboard)
Heb hier ook 2 pc's met s3 virge onboard.
Dus dat zal de reden wel zijn
Dennis
Heb hier ook 2 pc's met s3 virge onboard.
Dus dat zal de reden wel zijn
Dennis
dual monitor misschienOp zondag 19 november 2000 00:05 schreef fingers het volgende:meschien stom. maar wat heb je aan 2 video kaarten in je pc ?
Ik heb ook zulk soort vage problemen.. als mn 2 videokaarten actief zijn doet direct3D het niet.. ik zet dan ook altijd ff de 2de kaart uit..
Hoe doe je dat dan?? Ik ben er wel benieuwd naar!!Op zaterdag 18 november 2000 16:12 schreef Fugazi het volgende:
Ik heb een andere manier gevonden. Ik heb de virge in een ander configuratie profiel gezte.bij het opstarten van de pc kan ik kiezen of ik twee videokaarten of met alleen de geforce ga werken. voor spellen alleen de geforce maar voor office en dreamweaver twee monitoren.
Bijvoorbeeld:Op zondag 19 november 2000 00:05 schreef fingers het volgende:
meschien stom. maar wat heb je aan 2 video kaarten in je pc ?
- Alle tools venstertjes van Photoshop op de 2e monitor en dus 1 monitor vrij voor de afbeelding
- op de een je browser, op de andere MSN/ICQ
- en meer van dat soort dingen waar 1 monitor te weinig is
als je het eenmaal gewend bent wil je niet meer anders. ik in ieder geval niet
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast
Download het programma UltraMon 2 en je kan vanuit je systray je 2e monitor uitzetten. Doe ik ook. Werkt perfect.
Pagina: 1