Toon posts:

MSI full screen boot logo veranderen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hej

ik heb net zo'n ding gekocht, MSI KT4V voor de pc opput werk, maar ik zou graag dat full screen boot logo een beetje bijwerken, kwestie van het personeel hier een beetje te irriteren.

hoe?

bij ASuS kan het, dus wrschl bij MSI ook maar ze geven er geen tool voor dus is arme sander verloren.

hellup?

s!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:01

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Beste Sander,

Aangezien dit je eerste post is ga ik je op een paar dingen wijzen, niet schrikken, gewoon niet meer doen in het vervolg :P. Aanhef en groeten ed hoeven niet bij je post (voor de wijsneuzen, ja dat doe ik in deze post ook, maar ik ben mod en hypocriet dus dat mag voor deze keer ;)).

Voor de rest, probeer voortaan een beetje aan te geven wat je zoal geprobeerd hebt voor je probleem. Speel een beetje met de search of met Google en kijk of je daar wat uit krijgt.

Als laatste, bootlogo's veranderen om personeel te vervelen is niet echt een lekker doel.

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 00:10
Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 23:43:
bij ASuS kan het, dus wrschl bij MSI ook maar ze geven er geen tool voor dus is arme sander verloren.
asus heeft er een apart programma voor, msi niet. Het is wel mogenlijk, zou je moeten searchen of googlen op "ami boot logo" of "award boot logo" (of iets in de richting)