Uiteraard is het mogelijk een printer te delen in linux, ik heb de benodigde opensource drivers ook al gevonden. Nu is het probleem dat de printer waar het om gaat zo'n all-in-one ding is; printer, copier, fax en scanner... Ik heb me kapot gezocht maar ik denk dat het niet gaat lukken; is er een mogelijkheid om het ding zo te delen dat al deze functionaliteit werkt?
Ik neem aan dat die opensource drivers niet zijn geschreven om zaken als scan-functionaliteit ook te delen? Ik kan er in ieder geval niets over vinden. Als je een printer zoals dit model shared zoals je dat met een normaal model zou doen; neemt hij dan die functionaliteit ook mee, of kun je dat soort dingen gewoonweg vergeten?
Ik hoop dat er iemand is die me van een antwoord kan voorzien
Ik neem aan dat die opensource drivers niet zijn geschreven om zaken als scan-functionaliteit ook te delen? Ik kan er in ieder geval niets over vinden. Als je een printer zoals dit model shared zoals je dat met een normaal model zou doen; neemt hij dan die functionaliteit ook mee, of kun je dat soort dingen gewoonweg vergeten?
Ik hoop dat er iemand is die me van een antwoord kan voorzien