Toon posts:

Excel in Word97 zonder excel op PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag, op mijn werk wordt er nog met Word 97 gewerkt.

Nou heb ik thuis een simpel calculatietabelletje gemaakt in Excel, met wat formuletjes erin, niets bijzonders dan optellen aftrekken delen etc.
Daarna overgezet naar Word 97 (geïmporteerd of hoe je het ook zeggen moet).

Probleem:
Op mijn werk hebben we geen Excel op de PC, vraag aub niet waarom, vind het namelijk ook belachelijk, maar goed. En nou wil ik dat word-bestandje gaan gebruiken om herhalende berekeningen sneller te kunnen gaan doen.
Alleen als ik het bestandje daar openen kan ik in het excel gedeelte niets veranderen, wat thuis wel lukt. Dit zal waarschijnlijk komen omdat ik op mijn werk geen Excel op de PC heb staan.

Vraag:
Is dit op een manier op te lossen zonder excel te hoeven installeren?

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
En nou wil ik dat word-bestandje gaan gebruiken om herhalende berekeningen sneller te kunnen gaan doen.

Welke baas wil dat nou niet?

edit: ik zou geen andere oplossing weten dan excel te installen. soz :/

[ Voor 22% gewijzigd door Executor16 op 12-03-2003 23:59 ]

• Orac
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-09 12:46

Orac

Ik mis je papa.

Op Tucows kan GS-Calc vinden. Is een Shareware Spreadsheet. Gebruikt eigen bestandsformaat. Wil je Excel bestanden gebruiken, dan moet je registreren ($20). Alternatief is Open Office. Anders zal toch echt Excel moeten gekocht.

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-09 17:51
In Word kan je ook zonder Excel eenvoudige formules in tabellen gebruiken. Kijk voor meer informatie in de Help onder Berekeningen.

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange