Ik zit even te zoeken, normaal is dit DE tijd voor nieuwe ontwikkelingen...
ik heb nog niets gevonden...iemand??
ik heb nog niets gevonden...iemand??
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door T.T. op 13-03-2003 12:47 ]
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2003 16:35 ]
Deze is niet draadloos, alleen het "headset"-gedeelte. Muziek afspelen moet nog steeds via een draadje, maar de speler kan draadloos communiceren met je telefoon, zodat je 'm kan gebruiken als headset (als ik het goed begrepen heb)Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 16:34:
ik vind die draadloze MP3speler/mobiele telefoon wel geinigEindelijk een MP3speler zonder draadjes
(met bluetooth)
edit:
ik bedoel de HBM-30 van sony
Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]!
Hey dat is wel een cool setje. Ik vrees alleen dat er ook een SE prijsje aan vast zal zitten. Iets wat hetgeen toch minder aantrekkelijk maakt. Een draadloze headset is natuurlijk wel gaaf maar vergeet niet dat daar ook batterijen in moeten (ze hebben dus ook een directe energie bron nodig).--RoelZ-- schreef op 13 maart 2003 @ 17:20:
[...]
Deze is niet draadloos, alleen het "headset"-gedeelte. Muziek afspelen moet nog steeds via een draadje, maar de speler kan draadloos communiceren met je telefoon, zodat je 'm kan gebruiken als headset (als ik het goed begrepen heb)
zie ook: http://www.infosyncworld.com/news/n/3218.html (ik loop al een tijdje onbewust deze site te promoten, zeer interessant gadget/telefoon nieuws!)
[ Voor 5% gewijzigd door MaDLiVe op 13-03-2003 17:34 ]
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
A-Open H-700b Epox 6RDA+, XP 3200+ Spire Whisperrock IV, 2x 1Gb ddr400 dual channel MSI Geforce FX5600XT, 3x NEC DVDRW (3540A,3550A, 4551A)1x 200GB Sata, 1x 250GB sata, 1x 120GB sata. Win XP prof.
Verwijderd
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Deze plek is te koop.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq