Toon posts:

zijn er al gave NIEUWE dingen op de CeBit?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit even te zoeken, normaal is dit DE tijd voor nieuwe ontwikkelingen...
ik heb nog niets gevonden...iemand??

Verwijderd

Ik ga er zondag heen, maar op tv was te zien dat er zeer veel was op het gebied van telefonie, we zien het wel

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:12
Ik zou wel willen gaan, maar ik ben al 3 dagen bezig een hotel te zoeken, maar kan er geen meer vinden! :(

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-01 14:13

T.T.

Sowieso

Dan moet je even deze twee sites doorspitten:
heise.de
en
Tom's verslag van Dag1

n.b. beide sites zijn in het Duits
volgens the inquirer is het trouwens een stuk rustiger dan voorgaande jaren.

[ Voor 37% gewijzigd door T.T. op 13-03-2003 12:47 ]

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01-03 17:24
http://www.landhaus-bolzum.de/
Hotel in Bolzum (vlakbij Cebit lokatie)
Je kunt ook nog zoeken op Sehnde, da's iets groter dan Bolzum en ook in de buurt.

Verwijderd

ik vind die draadloze MP3speler/mobiele telefoon wel geinig :9~ Eindelijk een MP3speler zonder draadjes :) (met bluetooth)

edit:

ik bedoel de HBM-30 van sony

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2003 16:35 ]

• zugzug
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-02 17:32
Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 16:34:
ik vind die draadloze MP3speler/mobiele telefoon wel geinig :9~ Eindelijk een MP3speler zonder draadjes :) (met bluetooth)

edit:

ik bedoel de HBM-30 van sony
Deze is niet draadloos, alleen het "headset"-gedeelte. Muziek afspelen moet nog steeds via een draadje, maar de speler kan draadloos communiceren met je telefoon, zodat je 'm kan gebruiken als headset (als ik het goed begrepen heb)

zie ook: http://www.infosyncworld.com/news/n/3218.html (ik loop al een tijdje onbewust deze site te promoten, zeer interessant gadget/telefoon nieuws!)

Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:09

MaDLiVe

.-Observer-.

--RoelZ-- schreef op 13 maart 2003 @ 17:20:
[...]

Deze is niet draadloos, alleen het "headset"-gedeelte. Muziek afspelen moet nog steeds via een draadje, maar de speler kan draadloos communiceren met je telefoon, zodat je 'm kan gebruiken als headset (als ik het goed begrepen heb)

zie ook: http://www.infosyncworld.com/news/n/3218.html (ik loop al een tijdje onbewust deze site te promoten, zeer interessant gadget/telefoon nieuws!)
Hey dat is wel een cool setje. Ik vrees alleen dat er ook een SE prijsje aan vast zal zitten. Iets wat hetgeen toch minder aantrekkelijk maakt. Een draadloze headset is natuurlijk wel gaaf maar vergeet niet dat daar ook batterijen in moeten (ze hebben dus ook een directe energie bron nodig).
Bovendien, indien je BT connectie constant aanstaat zijn die headsets nogal snel leeg.

[ Voor 5% gewijzigd door MaDLiVe op 13-03-2003 17:34 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:12
Ik zal morgen wel even posten als ik op CeBIT zelf zit... :D

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06-2025
Op ZDNet hebben ze ook van elke dag een samenvatting... Neus maar ff rond zou ik zeggen ;)

• yeroen1979
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04-2025

yeroen1979

noh, ik ock!

Beetje offtopic:

http://www.steinhuder-meer.de/tiedemann/

Heb ik vorig jaar gezeten. 15 minuten van Hannover in het oh zo pitoreske Steinhude. volgens mij koste het 20 euro p.p.p.n inclusief ontbijt. Prima plaats.

Ik ga morgen, één dagje helaas (druk druk druk). Ben wel erg benieuwd naar de gadgets van dit jaar. Vorig jaar zagen we bijv. de usb geheugen sleutels en de nokia 7650 het heeft ruim een half jaar geduurt voordat ze volop verkrijgbaar waren. Es kijken wat er met stip op het verlanglijstje van de Sint gaat stijgen! ;)

A-Open H-700b Epox 6RDA+, XP 3200+ Spire Whisperrock IV, 2x 1Gb ddr400 dual channel MSI Geforce FX5600XT, 3x NEC DVDRW (3540A,3550A, 4551A)1x 200GB Sata, 1x 250GB sata, 1x 120GB sata. Win XP prof.

Verwijderd

http://www.phonescoop.com/articles/moto_wearables/
Afbeeldingslocatie: http://www.phonescoop.com/articles/moto_wearables/dontlinkhere/collage_2.jpg
Ik weet niet of het op cebit staat, maar ik vind het een leuke gadget... :D

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Hmm, dít is wat ik mij voorstel bij vooruitgang op het gebied van gadgets: geïntegreerde oplossingen, draadloos en volgens mij ook praktisch bruikbaar. Als rechtenstudent lijkt zo'n bril icm toegang tot info-bestanden en een handige interface ideaal tijdens colleges, werkgroepen ed. Het prijskaartje al er ook wel naar zijn... 8)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
http://www.exception.nl/cebit2003/ probeert ook iedere dag een update te publiceren.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Als je zulke Head Mounted Displays mooi vind...

Je kan ze al jaren kopen ga naar www.microopticalcorp.com bijvoorbeeld. En voor een goed boek over Wearable computing bestel het boek "Intelligent Image Processing" ISBN 0-471-40637-6 dit is geschreven door een proff. Steve Mann genaamd (google search) die al meer als 20 jaar het leven door het scherm ziet hij beschrijft in zijn boek allemaal praktische ideeen over deze Mediated/Augmented Reality.

majah.. de Micro optical corp will binnenkort met andere OEM producenten maby een draagbare dvd speler met zo'n mooie HMD op de markt brengen. Dan kelderen de prijzen waarschijnlijk ook.

HMD's zijn in iedergeval lang in de omloop maar nog niet echt populair (I don't get it...).

• Pitchin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-02 22:03
Ben er gister geweest...

Waren best veel leuke dingen te zien, er staan ook al wat verslagen hier op 't forum.

Veel tablet pc's en uiteraard veel bij telefonie.

En heb ook dat E-paper (of hoe 't ook heet) gezien van philips. Electronisch herschrijfbaar papier, ook wel gaaf om te zien was dat, best wel scherp!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:55

iMars

Full time prutser

Koop hier mijn P1 reader :)

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-02 12:22
Zodadelijk (tussen 20 en 21 uur) in Radio Online op Radio 1 een gesprek over de nieuwste gadgets op Cebit.

Stem dus direct af op Radio 1

Uitzending is later te beluisteren via Radio Online

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Verwijderd

moet je even op www.nokia.com kijken> Staan wrede dingen tussen >

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

hmmm CeBit is eigenlijk niet eens zo'n 'gadgetfreeked' show... ik ben er ook geweest... maar om nou te zeggen dat er echt veel nieuwe gadgets bijgekomen zijn... nee.... economie is niet goed nu jongens voor dat soort grappen...

Deze plek is te koop.

Pagina: 1