Verwijderd

Topicstarter
lo allemaal

ik heb op dit moment 2 mp3spelertjes op het oog, namelijk
Afbeeldingslocatie: http://store6.yimg.com/I/coolelectronicsnl_1727_15293 de Sonicblue Rio 800 voor 139 euro
en
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3cdspeler.nl/images/fotos/produkten/270_1.jpg de Frontier Labs NEXIIe voor 169 euro.

Allebei de spelers hebben 128mb geheugen.
iemand ervaring met 1 van deze 2 spelertjes? welke is het beste voor zijn prijs? ik heb de search gebruikt maar niets relevants gevonden, wat ook nog eens niet 2 jaar oud is :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 23:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
schopje :)

Verwijderd

Topicstarter
niemand? :'(

Verwijderd

kijk hoe leip die Frontier labs eruit ziet ! :9

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:17
Ik heb zelf de Nex IIe gekocht omdat ik al een IBM Microdrive (1GB) had.

Hij bevalt uitstekend en de geluidskwaliteit is ook goed.
(ook als hij aangesloten wordt op een fatsoenlijke tuner/versterker)

Het voordeel van de Nex is dat je altijd kan uitbreiden naar een grotere CF kaart, of een 2de/3de/4de mee kan nemen/gebruiken.

-edit-

Volgens mij is er een topic over de Nex....Ergens...

[ Voor 33% gewijzigd door vassago op 13-03-2003 16:15 ]

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-01 17:03
Ik zou voor de Rio gaan. Vooral nu hij bij CoolElectronics zo laag geprijsd is. Mij is alleen niet helemaal duidelijk met welke geheugenkaarten hij werkt.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb vandaag de NEXIIe besteld, morgen in huis hopelijk, aangezien ik niets te weten kon komen over de RIO :) en de NEXIIe hoor je zoveel goeie dingen over :) alleen het schijnt dat de software die erop staat soms wat bugd, weet iemand of er al andere firmware voor is en/of komt?

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:17
Wat versta je onder "bugt"?

Heel af en toe "hangt" de speler en moet hij gereset worden maar dat is niet echt vaak.

Verwijderd

Topicstarter
vassago schreef op 14 March 2003 @ 09:33:
Wat versta je onder "bugt"?

Heel af en toe "hangt" de speler en moet hij gereset worden maar dat is niet echt vaak.
dat vind ik toch wel bugged :)

Verwijderd

Topicstarter
tijd voor een update :)
ik heb dus de NEX IIe besteld en geleverd gekregen. Ik pak het dingetje uit, ziet er mooi uit, ik stop er 2 penlites in, het geheugenkaartje erin, ik sluit em aan op me pc, xp herkent hem meteen. Ik pak 2 willekeurige mp3tjes uit me collectie en ik kopieer ze naar de mp3speler. Alles goed tot zover. Ik pak mijn eigen sony oordopjes, sluit ze aan op de mp3speler, druk op play, en ik schrik me kapot. Supervaag en slecht geluid. Dan begint de zanger, en ik hoor een gigantische galm, echt abnormaal, die het hele liedje door blijft. De bas is nauwelijks hoorbaar en als ik hem hard zet knakt de "bas" telkens. Dan maar weer zachter. Waar kan dit aan liggen? Ik gebruik eerst maar eens de bijgeleverde oorkleppen, helpt niet, geluid blijft brak. Dan maar ander mp3tje erop gezet, zelf geript naar wmp, 192kbit, net zo brak. Andere equalizer instellingen dan maar? Nee, geen nut :( Dacht ligt misschien aan mijn oplaadbare batterijen? Ik naar de winkel, nieuwe batterijen gekocht, maar nee hoor, is nog steeds niet om aan te horen :'( Dan maar even bellen met het bedrijf waar ik het gekocht heb. Ik leg mijn probleem voor aan de mevrouw aan de andere kant, krijg ik te horen dat ik waarschijnlijk een defect exemplaar heb gekregen :( Ik mag het wel hopen, want anders is het echt een brakke mp3speler :( Nu maar hopen dat ik hem maandag terug kan sturen en woensdag weer een nieuwe op de deurmat heb liggen :( Met andere woorden, eerste ervaring met een mp3speler was dus echt ***

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:26
ik denk wel dat die Btje gaar is, want normaal heeft die eenvrij goede geluidskwaliteit

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Verwijderd

Topicstarter
dat dacht ik ook al, aangezien ik veel topics op GoT erover heb gelezen

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-01 17:03
Weet iemand met welk geheugen die Rio uit te breiden is?
Pagina: 1