Toon posts:

[bugje] in zinafbrekingsscript

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Onder got tech forums stond:

23:00 router loopt "vast& ...

In plaats van:

23:00 router loopt "vast" ...

& # 3 4 ; wordt dus al meerdere tekens getelt terwijl het maar één is. Waarschijnlijk is dit ook zo voor de andere.

Het is misschien wel wat miereneuken maar het maakt T.net toch weer net iets leuker :)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Hiervoor heb ik html_entity_decode nodig wat pas vanaf PHP 4.3.0 wordt ondersteund. Die draait nog niet op de servers.

• NEK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-03 15:57

NEK

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Moet je daar een twee dagen oud topic voor schoppen? Dat het te downloaden was wist Femme waarschijnlijk ook wel, het gaat erom dat het op minstens 5 servers geïnstalleerd moet worden :)

Professioneel Hyves-weigeraar

• NEK

NEK

Wouter Tinus schreef op 14 March 2003 @ 17:49:
Moet je daar een twee dagen oud topic voor schoppen? Dat het te downloaden was wist Femme waarschijnlijk ook wel, het gaat erom dat het op minstens 5 servers geïnstalleerd moet worden :)
Oh, hmmm, wat een vreemd antwoord van jou. Dat verwacht je helemaal niet van een Nieuwsposter. Ik heb twee dagen niet op GOT rondgesnuffeld, ik zie dit topic, ik reageer en is het niet goed. Het is toch de bedoeling dat je elkaar een beetje helpt of zijn hier ook weer regels voor.

Af en toe snap ik jullie beweegredenen helemaal niet.

[ Voor 10% gewijzigd door NEK op 16-03-2003 02:15 ]

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-03 13:50

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
hmmjah, hartelijk dank voor de help, alleen is het een beetje nutteloos om te vermelden waar we het moeten neerhalen als we zelf de release al op onze site hebben gehad, ik denk dat wouter dat bedoeld. Ook is het zo dat het topic eigenlijk al opgelost is (iig aangegeven wanneer het opgelost kan worden) en dat het dus meestal common practice is om hem naar onderen te laten zakken, anders zitten we binnenkort met 800k actieve topics ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• NEK

NEK

Kees schreef op 16 March 2003 @ 02:46:
hmmjah, hartelijk dank voor de help, alleen is het een beetje nutteloos om te vermelden waar we het moeten neerhalen als we zelf de release al op onze site hebben gehad, ik denk dat wouter dat bedoeld. Ook is het zo dat het topic eigenlijk al opgelost is (iig aangegeven wanneer het opgelost kan worden) en dat het dus meestal common practice is om hem naar onderen te laten zakken, anders zitten we binnenkort met 800k actieve topics ;)
Natuurlijk heb je gelijk met het feit over de 800.000 actieve topics. Maar het moet de gebruiker niet de mogelijkheid ontnomen worden om te reageren om een correcte en nette manier.

Verwijderd

Topicstarter
NEK schreef op 16 maart 2003 @ 03:02:
Natuurlijk heb je gelijk met het feit over de 800.000 actieve topics. Maar het moet de gebruiker niet de mogelijkheid ontnomen worden om te reageren om een correcte en nette manier.
Het was idd een nette en correcte reply maar hij was ietwat overbodig. Daar werd je dan ook, op een nette en correcte manier, op gewezen door wouter.

De bedoeling van dit topic was dus het onder de aandacht brengen van dat bugje en dat is ,door de reply van femme, ook gelukt. De rest is dus overbodig.
Pagina: 1