Dit is geen spam, dit is bedoelt als goede tip:
Bij de mediamarkt Groningen zijn voor €289 GNR F513's te koop. 15" TFT. De specs zijn als volgt:
Analogue Interface Analogue
Audio included
Tilt Angle
-5° / 20°
Chipset
SmartAsic or
Genesis (gmZAN2)
Panel
Sanyo, Samsung
Brightness
230
Contrast
350:1
Response ( Tr / Tf )
30 ms /10 ms
Horizontal Angle
60° / 60°
Vertical View Angle
50° / 55°
Dimension
378 x 373 x 168 mm
Net Weight
3.8KGs
Power Supply
DC Supply

Ik heb er vanavond zelf 1 gekocht en zeer over te spreken (op mn werk hebben we philips TFT´s varierend van 15 tot 20" die problemen hebben oa met andere resoluties dan de aangeraden resolutie waar deze geen last van heeft).
Pixel faul is ook zeer laag, 2 dode pixels. Voor die prijs: doe er je voordeel mee! Ik heb net voor de test counterstrike op gespeeld en dit gaat goed. Volgens de fabrikant is de responsetijd 30 / 10 ms, maar hier valt niet zoveel van te merken.
Bij deze
P.S. volgens mij is er ook nog €50 aan energiepremie te behalen wat de prijs op € 239 zou zetten, maar dit moet ik nog ff uitzoeken!
Bij de mediamarkt Groningen zijn voor €289 GNR F513's te koop. 15" TFT. De specs zijn als volgt:
Analogue Interface Analogue
Audio included
Tilt Angle
-5° / 20°
Chipset
SmartAsic or
Genesis (gmZAN2)
Panel
Sanyo, Samsung
Brightness
230
Contrast
350:1
Response ( Tr / Tf )
30 ms /10 ms
Horizontal Angle
60° / 60°
Vertical View Angle
50° / 55°
Dimension
378 x 373 x 168 mm
Net Weight
3.8KGs
Power Supply
DC Supply

Ik heb er vanavond zelf 1 gekocht en zeer over te spreken (op mn werk hebben we philips TFT´s varierend van 15 tot 20" die problemen hebben oa met andere resoluties dan de aangeraden resolutie waar deze geen last van heeft).
Pixel faul is ook zeer laag, 2 dode pixels. Voor die prijs: doe er je voordeel mee! Ik heb net voor de test counterstrike op gespeeld en dit gaat goed. Volgens de fabrikant is de responsetijd 30 / 10 ms, maar hier valt niet zoveel van te merken.
Bij deze
P.S. volgens mij is er ook nog €50 aan energiepremie te behalen wat de prijs op € 239 zou zetten, maar dit moet ik nog ff uitzoeken!