[template] gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-08 13:17
Tegen woordig kom je steeds meer opmaak zoals deze 2 site's: gta3am.tk en netgamez.nl tegen. Nu leek het mij dat ze gewoon 1 en het zelfde template gerbuikte en ik vroeg me af of het misschien bekend was welke.

Ik heb dreamweaver, frontpage en het internet afgezocht naar deze template maar ik heb helaas niks kunnen vinden. Is hier misschien iemand die mij kan vertellen of dit een stanmdaard template is en of deze ergens te verkrijgen is ?

[ Voor 4% gewijzigd door L0g0ff op 12-03-2003 22:52 ]

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

• DanceTrend
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-05 14:34

DanceTrend

w0ei

Jah er is wel zoiets wat zeer veel gebruikt wordt, namelijk PHPNuke: http://www.phpnuke.org/

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ehhmm.... let's get this clear.
Je ziet die 'template' zoals jij het noemt. Je weet dat het beide? juist, tabellensets zijn. Gewoon twee smalle tabellen, een brede in het midden. Dus wat ga jij uitwerken in Frontpage Dreamweaver, of nog beter, dit soort simpelheden kunnen net zo goed in Kladblok:

de werking van de tabel, het nesten van de tabel, en opmaak van de tabel.

Ik denk dat voor een opbouw als deze pagina's hebben (ik kan trouwens alleen netgamez bekijken...) het zwaar overbodig zou zijn om een 'template' te bouwen. Neem een screenshot, kijk de breedtes na in je tekenprogramma en maak ze in HTML na. Kind doet de was, ook al heb je misschien nog maar weinig verstand van HTML.
Tabellen zijn wel een van de eerste dingen die je leert, tenminste, zo was het bij mij :)

[ Voor 5% gewijzigd door Dark Blue op 12-03-2003 22:40 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:14

Bosmonster

*zucht*

Ik zie de overeenkomst niet echt tussen de twee...

Maar nee, dit is gewoon zelf bedacht en gemaakt en daar is niet een standaard template voor.

Dit topic is gesloten.