Naar aanleiding van dit (inmiddels gesloten) topique: [rml][ PHP]Tabel verdelen[/rml]
Ben ik fanatiek met count bezig gegaan, en dit kwam eruit:
En dit werkt, tnx voor de tips (misschien wel heel dom van mezelf).
Maar ok, nu alleen het volgende probleem.
Hij telt wel lekker af en zo, en plakt dan die echo er wel mooi tussen, maar dat is juist het probleem.
Midden in een woord, of een regel tekst zet hij die echo, kan ik php niet zo aansturen dat hij pas bij een
die echo toepast?
Ben ik fanatiek met count bezig gegaan, en dit kwam eruit:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
| <tr> <?php $db= mysql_connect("localhost", "*", "*"); mysql_select_db("*",$db); $result = mysql_db_query ("*", "select * FROM content order by id DESC Limit 0,1"); while($row = mysql_fetch_array ($result)) { $tekst = $row["inhoud"]; } $string = strtok($tekst, " "); echo "<td>"; do { $count++; echo "$string "; $string = strtok(" "); } while ($count < 65); echo " <br></td><td> "; do { $count2++; echo "$string "; $string = strtok(" "); } while ($count2 < 65); echo " <br></td><td> "; do { $count3++; echo "$string "; $string = strtok(" "); } while ($count3 < 65); echo " <br></td><td> "; while ($string) { echo "$string "; $string = strtok(" "); } echo "</td>"; ?> </tr> |
En dit werkt, tnx voor de tips (misschien wel heel dom van mezelf).
Maar ok, nu alleen het volgende probleem.
Hij telt wel lekker af en zo, en plakt dan die echo er wel mooi tussen, maar dat is juist het probleem.
Midden in een woord, of een regel tekst zet hij die echo, kan ik php niet zo aansturen dat hij pas bij een
die echo toepast?
edit:
Code beter uitgelijnd.
Code beter uitgelijnd.
[ Voor 24% gewijzigd door ACM op 13-03-2003 12:15 ]