Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Nokia 6610. Ik maak gebruik van gprs maar ik dacht dat dit vrij snel was. Maar het is echt supertraag. Verbinding maken met een site duurt wel 15 seconden of langer.

Hoe kan dit?

Verwijderd

Welke provider?

Verwijderd

Topicstarter
Dutchtone

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Kan je ook vertellen welke site je op probeert te vragen of is het elke site ?
Zo ja zijn het site's met content (plaatjes oid) ?
En wat vind jij langzaam, je zet 15 seconden maar hoe groot zijn de sites ?

Kan je iets vertellen over de configuratie op je telefoon ?
Welk abbo heb je voor gprs ?

Ik denk dat je de bedoeling wel snapt, geef wat meer informatie. Vertel ook eens wat je al geprobeert heb.

Verwijderd

Topicstarter
[Airwolf] schreef op 12 March 2003 @ 22:52:
Kan je ook vertellen welke site je op probeert te vragen of is het elke site ?
Zo ja zijn het site's met content (plaatjes oid) ?
En wat vind jij langzaam, je zet 15 seconden maar hoe groot zijn de sites ?

Kan je iets vertellen over de configuratie op je telefoon ?
Welk abbo heb je voor gprs ?

Ik denk dat je de bedoeling wel snapt, geef wat meer informatie. Vertel ook eens wat je al geprobeert heb.
Qua instellingen valt er niet veel te veranderen d8 ik. Traagheid is bij elke site.
abbo dutchtone (extended)
ook zij sites met weinig content duurt het lang. Lijkt wel langer als voorheen met wap :?

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ik had ook extended, maar zie de meerwaarde er niet echt van in t.o.v. wap... Vond het idd ook erg traag, en inderdaad vooral de opbouw, waarvan ik had gedacht dat het in een poep en een scheet gebeurt zou zijn! Ik heb wel ergens gelezen dat dutchtone de snelheid op 3k/sec capped!

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Het zou kunnen dat het met de settings in je telefoon te maken heeft, ik weet niet hoe dat werkt bij Nokia's, op mijn T68i kan ik het bij 'Quality of service' vinden bij de GPRS instellingen, dat moet allemaal op 'subscribed' staan, dan schijnt het het snelst te zijn...

Verbinding maken duurt bij mij ongeveer een halve seconde, en een gemiddelde zwartwit wapsite (bijvoorbeeld wap.knmi.nl) opvragen duurt bij mij niet langer dan 4,5 seconden, inclusief het plaatje, dat is met Vodafone...

Ben bang dat het aan het netwerk ligt...
Pagina: 1