[Load Balancer] Conclusie mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-03 11:43

vinnie1908

Appel != peer

Topicstarter
Laatste woord

Nu denk je misschien: "wat een raar einde voor dit verhaal". Dat klopt, omdat we nog bezig zijn met nieuwe software en het configureren van de apparaten is het op dit moment lastig om een echte conclusie te trekken, maar Tweakers als we zijn willen we jullie graag op de hoogte houden . Als we de One4Net B-100 apparaten in gebruik hebben genomen zal er een tweede artikel verschijnen.
Dit is het einde van het verhaal dat hier staat
Ik ben erg benieuwd naar hoe het nu geconfigureerd staat:
  • Round Robin
  • Weighted Round Robin
  • Least Connection
  • Weighted Least Connection
  • Adaptive weighted method
Hoe bevalt het, is die tijd van overnemen van het "broertje"al verminderd naar 4,5 seconde zoals het beschreven staat?
Of is alles zo goed draaiende dat dit beetje "vergeten" was?

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:13

Jaymz

Keep on moving !

Dit is in TFF toch wat meer op z'n plek ;)

LA => TFF

• vinnie1908

vinnie1908

Appel != peer

Topicstarter
Sorry maar ik vind jullie zo lief :r ;)

[ Voor 4% gewijzigd door vinnie1908 op 12-03-2003 22:12 ]

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik geloof dat Adaptive weighted method gebruikt wordt, en dat het broertje inmiddels alweer weggehaald is, maar daar kan Kees of ACM vast meer over vertellen :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• ThaDaNo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-04-2023
Ja, ik ben eigenlijk ook wel geinteresseerd in dat 2e artikel. Ik heb de eerste uitgeprint (nog niet niet boven mn bed gehangen ;) ), vond ik wel interessant

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Ik moet zeggen dat ik het eerste stuk ook erg goed vond. Ik heb het gebruikt als basis toen ik zelf met een loadbalancing solution moest komen dus ben erg benieuwd hoe het op dit moment met jullie LB's is zodat ik het beetje kan vergelijken. :)

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• vinnie1908

vinnie1908

Appel != peer

Topicstarter
Klein schopje dan maar, begin toch wel erg benieuwd te worden. Normaal is Kees er als de spreekwoordelijke (dank aan Hans Teeuwen voor het lenen van zijn quote ;)) kippen bij. Want Kees is natuurlijk geen echt kip....:)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
vinnie1908 schreef op 13 maart 2003 @ 22:19:
Klein schopje dan maar, begin toch wel erg benieuwd te worden. Normaal is Kees er als de spreekwoordelijke (dank aan Hans Teeuwen voor het lenen van zijn quote ;)) kippen bij. Want Kees is natuurlijk geen echt kip....:)

Schoppen hoef je pas te doen als er meer dan 24 uur niet gereageerd is, dus dat is hier nog niet echt terzake. Verder zal het topic onderhand ook wel bekend zijn bij Kees en zal hij hier vanzelf eens binnenwippen om te vertellen hoe en wat. :)

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Kees heeft meer te doen dan alleen bij onze server rondhangen en configgen :P
Gun hem ook eens een irl prive leven :+

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-03 13:50

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
komt wel een keer een vervolg op :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• NEK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-03 15:57

NEK

Misschien wel leuk om het serverpark-faq uit te breiden :9~

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11-03 15:14

Daniel

Kapitein NCC-1701
Het broertje is een maandje of twee geleden teruggegaan naar Brainforce. Het bleek dat de redundant opstelling toch niet goed werkte, en bovendien bleek een single loadbalancer zo betrouwbaar (het ding is sinds we hem hebben nog nooit plat gegaan) dat het een beetje onzin was om een tweede er naast te laten hangen.
Pagina: 1