[C&C Generals] Multiplayer -> Geef geld aan teammate

Pagina: 1
Acties:

• Neowam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 01:00

Neowam

[Booting...]

Topicstarter
Zit er een optie in de multiplayer van C&C generals om geld te geven als in je in team verband speelt. Dit vanwege het feit dat je teammate in de geld problemen zit, en je hem zo wat geld kan geven zodat hij ook weer verder kan.

Als dit er niet in zit, hoe kan je dan van elkaar geld pakken?

Al geprobeerd:
- capturen van de ander zijn gebouw, maar dit helpt niet.

Verwijderd

Volgens mij is het niet mogelijk.
Als het kan, zal het wel in de handleiding staan, lijkt me.

• Neowam

Neowam

[Booting...]

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 maart 2003 @ 22:35:
Volgens mij is het niet mogelijk.
Als het kan, zal het wel in de handleiding staan, lijkt me.
Al in gezocht, maar ik kan daar niets over vinden. Maar als het niet op deze manier kan, op welke manieren kan het dan wel?

Verwijderd

het kan simpelweg niet
er zijn geen mogelijkheden om geld aan teammates te geven

heel raar

Verwijderd

Erm, niet.....

Het enige dat je misschien zou kunnen doen eventueel is het leeg laten halen van jouw supply centre door je maatje, maar dan heb jij niets over wanneer jij het nodig hebt. Je medespeler zou ook Black Markets/Hackers/Drop Zones kunnen bouwen om aan zijn geld te komen.

edit:

Als ik geld te veel heb, en mijn maatje is in de problemen, bouw ik een basis gericht op verdediging in zijn basis, hoeft hij zich daar niet meer mee bezig te houden.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 22:48 ]

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-02 21:52
idd, je zou hem tips kunnen geven hoe hij beter geld kan verzamelen, of gewoon alles zelf doen.

en CCG zit geen mogenlijkheid om geld te doneren. het is ook geen AOE. geen van de C&C spellen heeft die optie zover ik weet

TheS4ndm4n#1919

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:10

Rival24

I'll Be Back

De reden dat dit niet is gedaan, is omdat een gla speler anders eindeloos door kan gaan met irriteren :).

• IceStorm
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

rival24 schreef op 12 maart 2003 @ 22:53:
De reden dat dit niet is gedaan, is omdat een gla speler anders eindeloos door kan gaan met irriteren :).

Die snap ik niet?

• Rival24
  • Laatst online: 11:10

Rival24

I'll Be Back

Gla spelers hebben (vooral in grote) maps niet echt een "basis" nodig. ZOals je misschien wel weet is de gla een beetje een "klooi"-volkje, wat met een paar rommelunits al heel erg veel kan bereiken. Met een paar tunnels en een barracks kun je al enorme schade aanrichten.

ALs je dus niet focussed op resources, maar puur voor het klooien gaat (bijvoorbeeld tunnels stampen e.d.) dan kun je met de gla echt enorm lang volhouden

(heeft een draadje over gestaan op het oficiele generals forum)

• Neowam

Neowam

[Booting...]

Topicstarter
Jammmerrrrrrr, volgende patch beter? :D
Pagina: 1