Gepost door T.T. woensdag 12 maart 2003 - 21:29 Score: -1 (Gemodereerd)
Die Aero 7 lijkt erg veel op mijn Silverado koeler, niet een erg nieuw ontwerp. Die regelbare weerstand is wel erg handig
Beoordelingen: +1, -1: Overgewaardeerd, -1: Troll, Totaal: -1 / 3x

Kan er worden nagegaan wie zoiets doet?
[ Voor 68% gewijzigd door T.T. op 12-03-2003 21:47 ]
reviews: Tweakers.net moderatie FAQ
Troll
'Trollen' is het doelbewust provoceren en etteren, bijvoorbeeld door een provocerende stelling te deponeren zoals... <knip>
[ Voor 5% gewijzigd door T.T. op 12-03-2003 21:44 ]
Kunnen de mods ook zien wie deze trolls uitdeelt ? Wat mij betreft zou die persoon dan wel even aangesproken mogen worden....T.T. schreef op 12 March 2003 @ 21:42:
ja ik heb er ook last van, mag misschien niet mn beste reply zijn, maar waarom ik nou toch een troll heb
Beoordelingen: +1, -1: Overgewaardeerd, -1: Troll, Totaal: -1 / 3x
Kan er worden nagegaan wie zoiets doet?
Is deze reactie van jullie btw? http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=723101
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Daar erger ik mij eerder aan dan dat een reactie ongegrond op troll staat

Ik kan me de reactie wel enigzins voorstellen.Robin Vreuls schreef op 12 maart 2003 @ 21:52:
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=723101
Daar erger ik mij eerder aan dan dat een reactie ongegrond op troll staat.
zoals het er nu staat:Robin Vreuls schreef op 12 March 2003 @ 21:52:
Daar erger ik mij eerder aan dan dat een reactie ongegrond op troll staat.
vind ik de ergergradatie nogal meevallen, een beetje reetlikkerig hooguit, alsof LoB niet voor zichzelf op kan komen, overbodig wmb wel, maar erger dan een ongegronde troll?Wie modereert het bericht van Locutus-of-Borg nou als Troll?
Lees de moderatie-faq eens!
reviews: Tweakers.net moderatie FAQ
Troll
'Trollen' is het doelbewust provoceren en etteren, bijvoorbeeld door een provocerende stelling te deponeren zoals... <knip>
[Reactie gewijzigd door fmb]
neuh . . .
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
helemaal mee eens, het is weliswaar offtopic, maar goed bedoeld. Zomaar iedereen een troll geven kan niet goed bedoeld zijn.botoo schreef op 12 March 2003 @ 23:37:
vind ik de ergergradatie nogal meevallen, een beetje reetlikkerig hooguit, alsof LoB niet voor zichzelf op kan komen, overbodig wmb wel, maar erger dan een ongegronde troll?
neuh . . .

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Verwijderd
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2003 22:14 ]