Thomson Tv's

Pagina: 1
Acties:
  • 220 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:06
Ik was gisteren bijna een grote fout begaan, bij Prijstopper zag ik een PHILIPS 28PW8506 Breedbeeld, 70 CM ,100Hertz. gelukkig om bepaalde omstandig heden ging het gisteren niet door en was het de bedoeling vandaag die tv te gaan halen...maar ik merkte al dat ik te overhaast en snel bezig was, had amper iets opgezocht over de Tv, dus gewoon ff gekeken op wat sites waaronder Kieskeurig.nl en daar kwam ie dus alles behalve denderend uit. het was zo'n actie van "betaal in 2004" Tv was in totaal 880 euro omdat ik er 5 jaar garantie zou bijkopen voor 150 euro, anders was ie 730 euro geweest....

Ik ben vandaag even wat meerdere shops afgegaan, Lukas Klamer , maar die had niks waarvan ik echt zei WOW! dus wij naar Mediamarkt...was een showmodel Thompson real flat breedbeeld voor 699, we zijn toen naar Megamax gegaan, en zag daar een fantastische Thompson tv, maar er stond 945 euro, vent kwam naar ons toe...nee die is nu 845 euro geworden, maar er komen extra kosten bij zoals altijd in totaal dus 900 euro. maar het toffe is, die mag ik pas in Juni 2004 betalen.
anyway, toen ik Megamax binnenkwam viel me oog ook echt meteen op die Thompson tv, schitterend..de verkoper zei ook...dit is gewoon de mooiste tv die in deze zaak staat {terwijl ze genoeg philipsen en Jvc's hadden} super scherp beeld
dus we zeiden" ja maar dat kan jouw verkoops praatje ook zijn" , toen vertelde hij dat 7 van z'n collegas die tv ook hadden en dat de tv ook heel goed eruit kwam bij Kieskeurig.nl , ik was er zelf helemaal weg van, mooie vorm tv..niet te showerig maar gewoon mooi en perfect beeld, het is 100hz , 70cm en Real flat. ze draaiden Lion king Dvd en WOW!!!! anyway....de tv ondersteund NIET Digital Scan, ik zou dus alleen maar willen weten of dit een echt groot minpunt is of niet...ik speel vooral veel PS2 games en kijk Dvd's....weet gewoon niet precies hoe belangrijk of goed Digital Scan is.

Verwijderd

in juni 2004 betale lijkt me toch niet zo fijn heb je de tv anderhalf jaar benje er al weer op uit gekeken en moet je nog voor dat kreng gaan betalen

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-12 09:53

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

ik heb zelf op mijn kamertje een klein tv-tje van 37cm staan van thomson... staat er inmiddels 10 jaar.

Design is een kwestie van smaak bij die dingen.

maar als je het mij vraagt kun je het beste een philips of een jvc kopen wat TV's betreft.
omdat dat toch de 2 producenten van beeldbuizen zijn (horizontale, verticale lijnen. red.)

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd

7 collega's hadden dezelfde tv, tuuuuuuuurlijk, dat geloof je toch zeker zelf niet he ? maar als je hem mooi vind, gewoon kopen. Ik zweer zelf bij Panasonic, Philips en Toshiba, niet per sé in die volgorde

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2003 10:08 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 maart 2003 @ 10:06:
7 collega's hadden dezelfde tv, tuuuuuuuurlijk, dat geloof je toch zeker zelf niet he ? maar als je hem mooi vind, gewoon kopen. Ik zweer zelf bij Panasonic, Philips en Toshiba, niet per se in die volgorde
Waarom niet ?

Als thomson een marge-technisch een goed toestel kan leveren, dan kan een personeelsprijs voor de beter ingekochte artikelen heel interessant zijn.

Wil niet zeggen dat het een supergoed toestel is.

Wat is trouwens het type devilsnight ??

• djeedoubleyou
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-11 14:01

djeedoubleyou

Theres no place like 127.0.0.0

Ik heb zelf thuis een Thompson 55 CM TV staan en ben meer dan tevreden.
Scherp en helder beeld. Handig menu.
Ik vind het een perfect tvtje... _/-\o_

-=[Stupendou]=-

• MrScratch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-12 10:52

MrScratch

I am rubber, you are glue

Ik heb (denk ik) diezelfde thompson pas geleden gekocht. Tenminste ook een 70cm Real Flat 100Hz breedbeeld tv. Ben er erg tevreden over en inderdaad voor een goed prijsje.

Dat garantie erbijkopen vind ik overigens de grootste afzetterij die er is, als een tv naar 1,5 jaar stuk gaat en je hebt maar een jaar garantie, dan kan je evengoed terug gaan. Als jij kunt bewijzen dat het niet normaal is dat een dergelijk apparaat na 1,5 jaar al stuk is, moeten ze gewoon repareren of een nieuwe leveren. En dat lijkt me niet al te moeilijk. Ik heb dit zelf ook gehad en hij is gewoon opgestuurd voor reparatie zonder kosten. Ik heb dit met mijn rechtsbijstandverzekeraar besproken toendertijd en die beamen dit verhaal.

Let er ook op dat je gerust wat van de prijs af kunt lullen. Meeste mensen proberen het niet eens, maar dat werkt gegarandeerd.

En betalen in 2004 zou ik ook niet doen. Kom je maar bij het BKR in de boeken en daar blijf ik liever uit.

Look behind you! A three headed monkey!

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-12 22:07

tweakerbee

dus..?

Ik denk dat ze dit bedoelen met Digital Scan.

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

Kan je aub je verhaal voortaan wat leesbaarder maken :)

Verwijderd

Het valt wel mee of heeft hij zijn verhaal inmiddels veranderd :).

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2003 13:34 ]

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
pschram2 schreef op 13 March 2003 @ 10:20:

Dat garantie erbijkopen vind ik overigens de grootste afzetterij die er is, als een tv naar 1,5 jaar stuk gaat en je hebt maar een jaar garantie, dan kan je evengoed terug gaan. Als jij kunt bewijzen dat het niet normaal is dat een dergelijk apparaat na 1,5 jaar al stuk is, moeten ze gewoon repareren of een nieuwe leveren. En dat lijkt me niet al te moeilijk. Ik heb dit zelf ook gehad en hij is gewoon opgestuurd voor reparatie zonder kosten. Ik heb dit met mijn rechtsbijstandverzekeraar besproken toendertijd en die beamen dit verhaal.
Garantie bijkopen tot 2 jaar is tegenwoordig met de invoering/aanpassing van Art. 17 niet meer nodig, aangezien hierin de wederverkoper van het produkt aansprakelijk gesteld kan worden wegens het niet leveren van een deugdelijk produkt en tot 2 jaar verplicht is dit kosteloos (garantie) te repareren of te vervangen. Het eerste jaar zal de winkelier naar de importeur/fabrikant stappen, het 2e jaar is hij zelf het haasje....tenzij het een nederlandse fabrikant is.

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:30
Ik heb zelf sinds een week of drie deze TV (met bijpassend meubel) :9~ :

Afbeeldingslocatie: http://bilder.preissuchmaschine.de/prodfoto/32wz840.jpg
32WZ840W

OK, in een iets andere prijsklasse dan waar jij in kijkt, maar ik kan je vertellen dat dit puur genieten is!!

Verwijderd

Imperial_Master schreef op 13 March 2003 @ 13:45:
Ik heb zelf sinds een week of drie deze TV (met bijpassend meubel) :9~ :

[afbeelding]
32WZ840W

OK, in een iets andere prijsklasse dan waar jij in kijkt, maar ik kan je vertellen dat dit puur genieten is!!
Wat help je de topicstarter hier nou mee :S

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:42
Verwijderd schreef op 13 maart 2003 @ 14:28:
[...]

Misschien wil hij de TS hiermee gewoon duidelijk maken dat hij tevreden is van zijn Thomson en dus wil zeggen dat het wel een goed merk voor weinig geld is?

Ik heb ook een Thomson 32WR45E. Ben er ook heel tevreden van, behalve 1 ding.
De autozoom gaat niet zoals het hoort.
Als je een zender in 16:9 hebt dat het logo net op de zwarte balk valt, weet hij niet al te best wat ermee te doen, en springt hij nogal eens over en weer tussen 4:3 en 16:9.
Maar da's de fout van die zenders! :(

Verwijderd

Ik heb 2 weken geleden een 72cm 100 hz Samsung gekocht. Ook real flat. Nou heb ik last van een donkere schaduw aan de randen van objecten op het beeld van ca een mm. Ik ga er denk maar mee terug, want dat klopt niet he?

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:30
Verwijderd schreef op 13 maart 2003 @ 14:28:
[...]

Misschien niet helemaal duidelijk geweest :o .. Ik wilde idd alleen maar aangeven dat in mijn ogen Thomson een goede keus is..

• devilsnight
Sorry voor de late reactie {werk he }

Winston, ten eerste...ik koop deze TV niet voor 2/3 jaar maar eerder 5 tot 10 jaar.
de betaal in 2004 actie komt mij heel goed uit, ik leg per maand gewoon een bepaald bedrag weg en dat spaart zich op in die maanden, komt allemaal dik in orde.

DragonLord, het is de Thomson 28WX410S , zit tussen de Top 10 bij Kieskeurig.nl

Afbeeldingslocatie: http://www.thomson-europe.com/images/TNE/pdfcontent/images/l_28wx410s.gif

Robzilla, wat is er nou mis met m'n verhaal dan, volgens mij ben je de enige die er over klaagt....anyway

M'n pa is vandaag even langs Megamax geweest, er is geen geld van het bedrag afgegaan
maar wel hebben we nu 2 jaar gratis garantie erbij, eerst zat er 3 jaar garantie bij. ook als ik problemen met de Tv krijg komt Megamax de Tv zelf ophalen.

OOOH ja, dat digital scan...het zit er wel degelijk in alleen niet onder die naam, daarom staat er bij kieskeurig :digital scan: nee..maar er zit een of andere soort van Digital scan in onder een andere naam.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:22

Vos

AFCA

THOMSON KTV 28WX410S
Uit voorraad leverbaar ja
Uitvoering breedbeeld
Beeldbuisdiagonaal 70 cm.

€ 765,00

;)

deze thomson schijnt een soort van processorthje te hebben die constant het beeld scherp stelt o.i.d. weet het fijn er niet van, maar zoiets was het
goede televisies voor een scherpe prijs !

[ Voor 47% gewijzigd door Vos op 13-03-2003 17:37 ]

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Thomson effe bestellen bij YOURPRODUCT IN MIND in rotterdam. Ik kan je dan wel helpen. We zijn namelijk soort groothandel in die dingen, dus veel korting krijgen we op alles van Thomson. Wel effe bellen, natuurlijk!
Niet als spam bedoeld, maar scheelt jou alleen stuk op winkelprijs. Ik werk niet bij YPIM, maar in het bedrijf dat daar eigenaar van is :9

[ Voor 27% gewijzigd door Stewie! op 13-03-2003 17:39 ]

• devilsnight
Tja das nu een beetje laat...m'n moeder is er nu heen {we doen het op haars naam, want bij mij werkte het dus niet} dus die gaat daarheen om te tekenen en dan haal ik de Tv met een collega morgen even op in de lunchpauze. thanks anyway :)

However, mijn vader heeft wel interesse...dus zou je het volledig adres of Telefoon nummer even willen neerzetten?

[ Voor 24% gewijzigd door devilsnight op 13-03-2003 19:28 ]

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

effe kijken op de allerlelijkste site www.yourproductinmind.com.

[ Voor 41% gewijzigd door Stewie! op 05-09-2014 11:40 ]

• devilsnight
Thanks joh, wel onhandig dat er geen prijzen bij staan...moet je bij elk item waarvan je de prijs wilt weten een email sturen.

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

k weet het :(

Verwijderd

Hier in de woonkamer hebben al een paar generaties Nordmende TV's gestaan, en die staat er dus nu nog steeds een. Nordmende is Thomson Technologies ;)

Ik heb nog nooit echt slechte dingen gemerkt.

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Verwijderd schreef op 14 March 2003 @ 02:54:
Hier in de woonkamer hebben al een paar generaties Nordmende TV's gestaan, en die staat er dus nu nog steeds een. Nordmende is Thomson Technologies ;)

Ik heb nog nooit echt slechte dingen gemerkt.
ja die heb ik dus ook een!
een 37cm wel, maar goed.
het enige wat nu kapot is, is de afstandsbediening, maar goed, dat ligt meer aan mezelf >:)

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd

nog even dit in een thompson tv zitten alleen maar phlips onderdelen sterker nog thompson is een dochter ondernemeing van philips dus met de kwaliteid zal het wel goed zitten.

is overegens een mooie tv zekker kopen. alleen jammer dat hij geen dig scan heeft. maar daar valt mee te leven.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 March 2003 @ 10:00:
nog even dit in een thompson tv zitten alleen maar phlips onderdelen sterker nog thompson is een dochter ondernemeing van philips dus met de kwaliteid zal het wel goed zitten.

is overegens een mooie tv zekker kopen. alleen jammer dat hij geen dig scan heeft. maar daar valt mee te leven.
Waar heb je die informatie vandaan ??? Tis absoluut geen philips dochter.

Check het hier maar is: Thomson - Shareholding structure

Afbeeldingslocatie: http://www.thomson.net/gb/img/capital.jpg

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

de beeldbuis zal misschien wel van philips afkomen...

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd

beschuitfluiter schreef op 14 March 2003 @ 13:17:
de beeldbuis zal misschien wel van philips afkomen...
Kan, maar vaak komt de beeldbuis van Hitachi tenminste als er links en rechts 1 stipje zitten op de buis ipv. een zwarte rand.

• devilsnight
Nou, ik heb em hier staan...wat een JOEKEL van een TV zeg maar OH zo fuckin' sweet :)
Ik heb alleen wat probleempjes, maar die zullen wel vrij gauw opgelost worden, is iets kleins...ik heb een Marantz versterker, ik gebruik voor dvd's en PS2 games een RGB scart van blaze, die komt achterin m'n TV bij AV1 in, de twee tulpjes voor audio gaan in Dvd in
in de Marantz. Ik heb een ander wit/rood tulpjesstekker die gaat bij de Marantz in
TV in, en achterop in m'n televisie bij die 2 L/R audio{rood/wit} outputs...toch heb ik nog altijd geen Tv geluid via m'n marantz versterker, dus....De PS2 en dus DVD's werken prima met geluid over versterker, maar krijg nog geen Tv geluid erover... dat was probleem 1!

Probleem2 :

Als ik een DVD over mijn PS2 draai en bij de Tv options bij "voorkeur" AV1-video-ingang RGB kies inplaats van Auto krijg ik ineens groen beeld, maar het ziet er wel een STUK scherper uit...RGB moet toch altijd kunnen met Dvd's? of ligt dit aan mijn PS2?

• devilsnight
Helemaal niemand? ik snap er niks van....ik heb bij m'n broer even gechecked..rood/wit
tulpstekker achterin tv bij audio output en in z'n versterker bij Tape heeft ie de andere rood/wit tulpstekkertje erin. ik doe EXACT hetzelfde bij mij en heb geen geluid....ik heb dan wel een Marantz versterker {surround receiver} en broer niet...maar volgens mij maakt dat niet veel uit, ik zet de Marantz op de TV setting {analog komt er te staan} bij de Tv opties zet ik Ext.versterker aan, maar nog altijd GEEN geluid..ik heb de hifi corner gebeld die adviseerde me een scart blokje te gebruiken en die achter een AV ingang doen, hielp ook niks....nog iets vreemds ...ik heb prima geluid over m'n boxen met PS2 games en Dvds als ik ze erover kijk, scart cable in tv en die wit/rood stekkertjes in Dvd in bij Marantz. haal ik deze eruit en doe een standalone Dvd speler erin, dus zwarte scart cable in tv, stekkertjes in Dvd in bij Marantz en de stekkertje in Dvd player in Surround, heb ik ook GEEN geluid...
ik hoop toch echt wat hulp te krijgen, weet zeker dat iemand hier het weet...vind dit echt jammer en klooi de hele ochtend/middag er al mee en ben geen donder opgeschoten.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:42
devilsnight schreef op 15 March 2003 @ 15:10:
Helemaal niemand? ik snap er niks van....ik heb bij m'n broer even gechecked..rood/wit
tulpstekker achterin tv bij audio output en in z'n versterker bij Tape heeft ie de andere rood/wit tulpstekkertje erin. ik doe EXACT hetzelfde bij mij en heb geen geluid....ik heb dan wel een Marantz versterker {surround receiver} en broer niet...maar volgens mij maakt dat niet veel uit, ik zet de Marantz op de TV setting {analog komt er te staan} bij de Tv opties zet ik Ext.versterker aan, maar nog altijd GEEN geluid..ik heb de hifi corner gebeld die adviseerde me een scart blokje te gebruiken en die achter een AV ingang doen, hielp ook niks....nog iets vreemds ...ik heb prima geluid over m'n boxen met PS2 games en Dvds als ik ze erover kijk, scart cable in tv en die wit/rood stekkertjes in Dvd in bij Marantz. haal ik deze eruit en doe een standalone Dvd speler erin, dus zwarte scart cable in tv, stekkertjes in Dvd in bij Marantz en de stekkertje in Dvd player in Surround, heb ik ook GEEN geluid...
ik hoop toch echt wat hulp te krijgen, weet zeker dat iemand hier het weet...vind dit echt jammer en klooi de hele ochtend/middag er al mee en ben geen donder opgeschoten.
Ik moet bij mijn Thompson in het menu instellen dat er een versterker aanhangt.
Dan werkt het goed, maar sluit hij wel de speakers van de tv zelf af.

Verwijderd

Houd er wel rekening mee dat je tot 2004 dat bedrag moet overmaken, en niet het hele bedrag in een keer

• devilsnight
Ik speelde gisteren even Zelda:The windwaker bij Broer op z'n nu 3 jaar oude Philips breedbeeld, ik merkte dat het beeld flink veel scherper was dan mijn Thomson, viel me een beetje tegen, no big deal verder.

Anyway

Hoe kan ik mijn TV resetten? op mijn sharp had ik toen zo'n optie"standaard instellingen" dan ging alles weer terug naar default, ik merk dat mijn kleuren en scherpte en andere dingen gewoon niet goed zijn, dus dacht ik ...dan doe ik gewoon defeault settings zodat alles weer is zoals de Tv hoort...alleen kan ik dit niet vinden in m'n handleiding en ook niet het TV menu zelf...
Pagina: 1