Toon posts:

outlook 2000 hangt in sommige gevallen op headers, bug?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wij draaien Mdaemon met een bsmtp abonnement en wij gebruiken Outlook 2000 en Worldclient als E-mail client.

Mdaemon zit op het lan en heeft ook een klasse C ip adres en het ophaal protocol voor de E-mail clients is imap. Bij de clients vullen we ook gewoon ip adressen in voor de in en uitgaande mail. Een dns server staat namelijk nog op de planning.

Er zijn echter problemen met outlook 2000. Bij enkele gebruikers hangt Outlook tijdens het ophalen van de mail. Hij blijft dan hangen met de melding bezig met het ophalen van de headers. Andere gebruikers hebben totaal geen problemen.

Ik heb al gezocht op google en technet en ik vond een heleboel problemen met Outlook en bugs met headers (sjees, je zoek naar bugs en problemen bij Outlook naar een spelt in een hooiberg :( )

Maar iemand met een vergelijkbare ervaring vondt ik niet.

Herkent iemand dit probleem?

Wij hebben alleen Office versies draaien met SP1 en SP2. Beide sp's geven de problemen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het een en ander kunnen achterhalen. Outlook 2000 zet de in komende en uitgaande server terug naar 127.0.0.1

Ja, dan vindt hij natuurlijk niks. Dit heeft met Norman Anti Virus controll te maken.

http://support.earthlink....mail/oe_5.0/3241.psc.html