Heeft er iemand enig idee waar deze te koop zijn?
Heb al aardig wat tijd gespendeerd aan het zoeken maar kom er niet uit!
Heb al aardig wat tijd gespendeerd aan het zoeken maar kom er niet uit!
[ Voor 17% gewijzigd door X-Rey op 12-03-2003 20:33 ]
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Ik geloof zelfs dat mobile procs helemaal geen socket hebben zoals desktop cpus die hebben (zit allemaal vast zal ik maar zeggen).Shunt schreef op 12 March 2003 @ 20:38:
en waar wil je ze op zetten
de voet waar ze in moeten is totaal anders dan de normale P4
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Hmmm, dan had ik het dus fout.Abbadon schreef op 12 maart 2003 @ 20:55:
Wat betreft de opmerkingen over het niet los kunnen verkrijgen of het niet aanwezig zijn van een socket; Intel verkoopt wel degelijk zgn. Boxed P4-M cpu's. Maar waar die dingen te krijgen zijnWaag er eens een aan Intel gericht mailtje aan.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)
Anders stuur je die adverteerder een mailtje waar hij dat ding vandaan heb.Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 16:28:
Raid-0 > Heb even gekeken maar betreft hier een 1,8GHz model en ben eigenlijk op zoek naar een 2,2 of 2,4 GHz model , maar toch bedankt!
[ Voor 11% gewijzigd door Dukey op 25-03-2003 08:01 ]
Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)
Er staat "in a desktop motherboard environment" in eeen laptop is dat natuurlijk niet het geval.Djoekie schreef op 24 maart 2003 @ 19:23:
Ik zou maar even wachten met bestellen want het schijnt dat Intel Mobile CPU's standaard een multiplier pakken van 12 ongeacht de echte multiplier, wanneer deze op een normaal mobo worden gezet.
Een artikel bij Hexus waarin de nieuwe Abit BH7 plank getest wordt, pakt men een mobile CPU om een hoge FSB te kunnen gebruiken.
Pagina 5 van de review:
http://www.hexus.net/review.php?review=529&page=5
"Using a 1.7GHz Pentium 4 mobile processor, ones that always default to 12x multiplier in a desktop motherboard environment, I was confident that the CPU was capable of 200FSB (2.4GHz)."
Verwijderd
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..