Ik heb laatst een nieuwe compact flash kaart gekocht van 256mb, maar na een aantal nummers erop te hebben gezet weergeeft het display van mijn mp3speler een G vooraan de titel van het nummer
. Ik heb al mijn id3tags nagecheckt of er daar een fout in zat, maar dit was niet het geval. Ook heb ik deze kaart bij verschillende mp3spelers uitgeprobeerd maar hetzelfde probleem blijft zich voordoen. Weet iemand hoe dit komt??? En hoe ik dit eventueel kan verbeteren???
Please reageer
Je zou het kunnen proberen om het kaartje te formateren (evt. via bijgeleverde software), of eens kijken wat ie doet met MP3's zonder tag...
Formatteren, en als hij dan niet werkt is ie dus kapot. Of hij het nou doet zonder tag of niet, hij moet het gewoon MET ook doen. Nu moet je dus waarschijnlijk teruggaan, lijkt me geen probleem. Hij is namenlijk kapot (als het formatteren niet werkt).
O ja. Nou ik er over nadenk. Je hebt het toch ook wel op meerdere computers geprobeerd? dus niet meerdere mp3 spelers maar op JOU computer. T kan ook aan de PC liggen
O ja. Nou ik er over nadenk. Je hebt het toch ook wel op meerdere computers geprobeerd? dus niet meerdere mp3 spelers maar op JOU computer. T kan ook aan de PC liggen
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Ik heb het inderdaad op meerdere computers geprobeerd. Ik heb de kaart nog niet geformateerd. Een nummer geen tag geven ga ik zeker proberen, bedankt voor de informatie
. Ik denk helaas zelf dat hij stuk is.
Hmmm, ik heb hetzelfde probleem bij m'n NexIIe.
Volgens mij kandit toch niet aan het kaartje zelf liggen hoor.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het door slechte ondersteuning van id3 tag v2 kwam.
Wel vaag dat je het ook bij andere splers hebt dan (of je hebt het toch niet toevallig op meerdere NexIIe's getest hè
)
Volgens mij kandit toch niet aan het kaartje zelf liggen hoor.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het door slechte ondersteuning van id3 tag v2 kwam.
Wel vaag dat je het ook bij andere splers hebt dan (of je hebt het toch niet toevallig op meerdere NexIIe's getest hè
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Ja,ja wel zeker heb ik het op nog een nex2e geprobeerd. Heb jij zelf nog een oplossing gevonden voor dit probleem?
winampVerwijderd schreef op 12 March 2003 @ 21:22:
Trouwens, weet iemand ook hoe je kunt bekijken wat voor een soort id3 tag een nummer heeft en het eventueel veranderen (misschien via software) Dinx, waar las je dat dan??
Pagina: 1