Toon posts:

Nieuw i-mode toestel met camera 8)

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
http://www.nec.co.uk/press_detail.asp?id=528

Ziet er naar uit dat i-mode toch ondersteuning gaat bieden voor MMS :)

Zou tijd worden, hopelijk komt dit toestel snel op de markt, want begin juni eindigt mijn i-mode test abo :P

Verder is er niet veel over bekent, geen plaatjes enzo, ook omdat deze speciaal voor de EU markt ontwikkeld word, die digitale zoom functie vind ik wel handig :)

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Sick Nick

Drop the top!

Afbeeldingslocatie: http://www.mtrend.net/i-mode/info/N31ia.jpg

Die camera is onbeschermd, net als op een aantal andere telefoons. Dan verkloot je je lens (of iig het stukje glas wat ervoor zit) binnen de korste keren en krijg je baggerfoto's.

Blij dat bij mij de cam achter een kapje zit (7650)

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Over het algemeen zit bij die 'onbeschermde' camera's de lens verzonken in de behuizing, of er zit een opstaande rand omheen. Zou wel heel naïef zijn om die lens zo kwetsbaar te maken :)

• Sick Nick
  • Nu online

Sick Nick

Drop the top!

zand en stof hebben meestal dikke schijt aan een opstaand randje of een verzonken lens ;)
En mag jij gokken wat je meestal in je broekzak hebt zitten?

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Goh, wat is KPN er toch weer snel bij :P

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-07 08:45
zand en stof hebben ook schijt aan schuifklepjes
maar goed, een beschermde lens is altijd handig natuurlijk

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Verwijderd

Tasje...

• Sick Nick
  • Nu online

Sick Nick

Drop the top!

Ja, een tasje ziet er lekker uit ofzo plus foto's maken door plastic heen schiet ook niet echt op :p

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-07 13:49

Nanax

Ik ben sjaak niet

Ziet er naar uit dat i-mode toch ondersteuning gaat bieden voor MMS :)
Binnenkort komt de siemens s55 met volledige i-mode support in de winkel (heeft ie nu nog niet) . ook de nokia 3650 heeft i-mode support. er kommen nu ook wat
grote merken met i-mode support.

Verwijderd

Topicstarter
Had ik gelezen op de frontpage idd, wel beter want alleen NEC schiet je niet mee op, Nokia is populair bij vooral 15-16 jarigen, dus zal KPN wat meer i-mode dingen verkopen :P

Maar zijkn de specs van die phone's al bekend?

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

de s55 en de 3650?

S55: HIER

3650: HIER

[ Voor 76% gewijzigd door Nanax op 13-03-2003 18:43 ]

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 21:29
(jarig!)
De Siemens SX1 krijgt ook I-Mode support las ik laatst ergens toch?

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-07 08:45
ja, dat is ook de oplossing die ik van plan was, door plastic fotograferen hoeft niet die dingen komen met een gat met eventueel een flapje ofzo ervoor
alleen het probleem is dat ze voor de 3650 nog geen tasjes hebben want die telefoon is nog niet op de markt.
dat zal gelukkig waarschijnlijk snel veranderen, ze waren al gesignaleerd in rotterdam (de telefoons, niet de tasjes)
gelukkig heeft mijn jas een vakje voor de mobiel met gaatjes zodat er geen stof in blijft hangen, vond ik maar wat fout toen ik die jas kocht maar is nu toch wel hndig :+
en i-mode support voor de 3650, vanaf wanneer? ik heb nu nog een gratis KPN abo, als ik daar i-mode aan kan toevoegen dan is dat het overwegen waard
als het jaar om is voor mijn abo probeer ik een ander (gratis) abo, als die dan nog aangeboden worden tenminste dus dan hoeft het niet meer want dat moet ongetwijfeld een ander merk zijn.

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

offtopic:
hummz de 3650 is net nieuw man... maare op de frontpage zei iemand dat deze over i-mode zou beschikken.

Verwijderd

Topicstarter
Jah, ik vraag me af wanneer deze door KPN te koop aangeboden zal worden dan...

• Pe Nis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-01-2025
Let er wel op als je extra beschermingsvensters gaat plaatsen voor je optisch systeem dat dit beschermingsvenster zelf ook een optisch element is.

BTW, ik ben momenteel zelf verantwoordelijk voor het maken van (VGA en 1.3 Megapixel in de zeer nabije toekomst) camera's voor een grote firma.
Pagina: 1