[Nokia] 7650 Datakabel, hoe connecten met telefoon??

Pagina: 1
Acties:

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-12-2025
Ik heb de search gebruikt, niets gevonden, ook al uren zoeken op google zonder resultaat.

ik heb sinds vanmiddag een datakabel voor mijn 7650. met de openings tool. ik heb ook de software geinstalleerd. alleen nu vind de software de telefoon niet (PC suite), en kan ik dus geen connectie krijgen met mijn telefoon.

Mijn com poorten staan op "auto". In mijn systray staat wel een programmatje "Mrouter" en die zegt dat hij op com poort1 bezig is met verbinding maken. Maar nog steeds vind hij niets.

Ook pc suite zegt dat data transfer alleen mogelijk is via IR of BT, maar dan vraag ik me af waarom er nu een data kabel is :? dan zou er ook (dan al onofficieel) software voer moeten zijn.

Als jullie iets weten ...

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:43
Waar sluit jij die datakabel eigenlijk op aan? Zelf gebruik ik gewoon een BT dongle (MSI) om met pc suite connectie te kunnen maken......

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-12-2025
met de tool kun je de schuif 2 a 3 cm verder naar beneden schuiven, daar zit een aansluitpunt voor een data kabel.

gebruik je alleen pc suite, of ook nog iets anders?

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik ga er van uit dat er wel software voor die datakabel bestaat, maar dat die in beginsel voor erkende onderhoudsbedrijfjes is voorbehouden, Club Nokia Service Points enzo. Kan me niet voorstellen dat Nokia er zelf software voor particulieren bij uitbrengt, immers: bij het openen van de behuizing vervalt de garantie (en wanneer je dat niet doet krijg je die kabel er ook niet in). Bovendien wordt het toestel gepromoot als 'ding met veel draadloze mogelijkheden'.

En Nokia levert die kabels zelf niet, of nu ineens wel? Als die kabel al niet origineel is, zal de software ook wel niet helemaal legaal zijn... Maar ik kan er naast zitten natuurlijk.

• Sir_Joachim
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-03-2023

Sir_Joachim

Bestek Roelz

sorry voor het omhoog kicken van de topic maar mijn broer zit met het zelfde probleem. Weet iemand of hier inmiddels een programmatje voor uitgekomen is? :?

De nieuwe versie van PSsuite werkt iig niet (niet zo vreemd dus) en verder valt er niks te vinden

WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u

Verwijderd

Er zijn twee soorten datakabels voor 7650: de B-merk van rond de 20 euro en de Nokia van ongeveer 60 euro. De eerste werkt niet met PC-suite, de laatstgenoemde wel. Meer kan ik er ook niet over zeggen :)
Pagina: 1