[WinXP] Systray-icons onzichbaar maken? *

Pagina: 1
Acties:

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01 20:14
Hey, nu moeten de modjes niet denken dat ik nu alweeer om deze windows-feature vraag, want het ligt ff anders :)
Ik vroeg laatst hoe je die kon verbergen, en dat is me verteld. Dat wist ik nog niet, dus was wel leerzaam :).
Het probleem is dat ze écht, zoals in de echte betekenis van het woord, verborgen worden. Dat betekent dus ook dat je ze weer te voorschijn kunt halen en wel door het pijltje te klikken, zodat je weer die hele rij icons krijgt.
Mijn (nieuwe) vraag is nu; hoe kan ik deze icons HELEMAAL verborgen/onzichtbaar krijgen, dat ik zo ook niet zie als ik op dat < klik maar dat ze wel op de achtergrond draaien?

Ps. oude post -> [rml][ WinXP] Systray-icons onzichbaar maken?[/rml]

[ Voor 7% gewijzigd door Peedy op 12-03-2003 20:02 ]

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:28
RechterMuisknop in taakbalk -> Knopje aanpassen -> alle iccontjes uitschakelen die je niet wilt zien (alles dus)

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01 20:14
Zucht, heb je de vraag zelf wel gelezen of heb ik nu zo'n gebrekkig Nederlands dat je de vraag niet snapt?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Je vroeg zeker de eerste keer dus gewoon naar de standaardfunctie van XP.

Maar goed. Nooit zichtbaar in de tray is ook heel simpel te doen: maak er een service van.

Anders geeft de GoTsearch al veel tips: [search=icons verbergen], dus bijv. een tray manager.

En natuurlijk is het nog steeds goed te zien in de proceslijst. Maar het ook daar verbergen gaat wel rieken naar minder legale zaken :+
offtopic:
Maar dit alles staat dus al zat in de search, dus het is waarschijnlijk toch je Nederlands. Als je een vraag zo stelt, dat het gewoon om standaardfunctionaliteit lijkt te gaan, of al erg vaak lijkt gesteld op GoT, moet je niet raar opkijken als je naar die functie wordt verwezen ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)