Kan ik dit nog nieuw kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• freeco
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-07 14:25
Mijn zusje zou dringend een PCtje moeten hebben om wat tekst te typen, maar ze wil er niet te veel geld voor geven, dus stelde ik haar voor dat ik mijn ouwe rommel die ik hier nog liggen heb zou samen gooien en dat ze niet te veel moest nieuw kopen.

Ik heb hier nog een moederbord + processor liggen van een P150 (meer is toch niet nodig om wat briefjes te typen), maar geen kast :|
P1 is natuurlijk geen ATX en de form factor is ook anders... Ik heb wel nog een kast staan van een PIII Celeron, maar daar past ie niet in. Kan ik nog een AT kast nieuw kopen, of moet ik dat proberen ergens 2de hands op de kop te tikken??
Om eerlijk te zijn, ik heb liever nieuw, want met andermans stuff weet je maar nooit... Maar ik heb er maar weinig hoop op. Het zal nu wel allemaal ATX zijn veronderstel ik.

Verwijderd

misschien kun je www.infobusiness.nl proberen. Wel 2de hands vaak, geen ervaringen ook mee.
Zelf moet je eerste even zoeken voordat je een topic opent.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 19:43 ]

• freeco
nja, ik had het er beter onmiddelijk bijgezet: BELGIE! Ik ga niet naar Nederland rijden om wat pleuro's uit te sparen. Dan toch beter een cheapo tweedehands PII ...

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Probeer het eens of iemand er 1 weggooit :7

Serieus... er zijn zat mensen die alles ouder dan een P200 gewoon bij het vuil zetten.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

vertel dan eerst waar je woont en wat je verder wilt, ik ben bang dat je topic zo dicht gaat. Kijk maar in ´schop een modje´

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 10:31
AT kasten liggen echt overal voor het oprapen, kijk eens in "Wie kan deze _oude_ hardware nog gebruiken" deel 7

specs

• RedVox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-02-2024

RedVox

Universe Radio!

denk ook dat ie zo (terecht) dicht gaat.
Zoek eens door de pricewatch.. staan er een aantal in.. vast ook wel per post naar Belgie.

Verwijderd

twopack schreef op 12 March 2003 @ 19:46:
AT kasten liggen echt overal voor het oprapen, kijk eens in "Wie kan deze _oude_ hardware nog gebruiken" deel 7
zoals ik al zei: zoek eerst even zelf!!!topic starter

• freeco
ma ja, de vraag is nieuw he, niet tweedehands. Zo vindt ik er inderdaad wel snel ene.
Ik ben van regio Gent...

• Stewie!
  • Laatst online: 22:43

Stewie!

Keen must die!

freeco schreef op 12 March 2003 @ 19:48:
ma ja, de vraag is nieuw he, niet tweedehands. Zo vindt ik er inderdaad wel snel ene.
Ik ben van regio Gent...
waarom nieuw als tweedehands net zo goed is? Ze wilde toch niet veel geld uitgeven!

Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

Verwijderd

en als die niet goed is koop je nog een 2de handse, opgelost het probleem.

• freeco
zucht, zie start: "Om eerlijk te zijn, ik heb liever nieuw, want met andermans stuff weet je maar nooit... "
2de hands is geen probleem, da's de vraag niet, er bestaan sites en kranten genoeg daarvoor...

Verwijderd

Je moet eens bij de lokale gemeente afval opruimings dienst kijken waar je allemaal oude dingen kan afgeven zoals pc's. Bij ons hier in Nederland kom ik er weleens langs en zie ik stapels met oude pc's staan.

• Atari Paul
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:57
Tja, ik weet dat het hier eigenlijk niet thuishoort :o maar we hebben nog een stapel AT kasten liggen. Deze kun je gratis komen ophalen bij ons.

Stability ?? My Atari still has it :)

• Stewie!
  • Laatst online: 22:43

Stewie!

Keen must die!

Ik denk dat www.add-on.nl je verder kan helpen dan

Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:36

LopeZ