Mijn PC werkte gewoon, maar ik heb laatst een D-link FireWire kaart gekocht omdat ik net een Ipod heb (
). Ik stop dus die kaart erin en elke keer als ik windows XP opstart dan loopt het systeem vast tijdens het herkennen van het nieuwe hardware.
Nou heb ik al mijn PCI kaarten eruit gehaald
3com Netwerk kaart,
SBlive! player,
Haupauge tv kaart
en mijn D-link Firewire kaart
Ik heb deze allemaal 1 voor 1 ingeplugd en ben ik het volgende tegen gekomen,
Mijn PC loopt dus vast als ik mijn geluidskaart en Firewire kaart erin zitten. Dus mijn pc loopt prima als ik de SB erin heb OF de firewire kaart erin heb. Maar zodra je de andere erbij toevoegd (dus allebei in je moederbord) loopt Windows vast met het herkennen van het nieuwe hardware. Ik gok dus dat het iets te maken heeft met mijn moederbord. Is deze stuk denken jullie????
Nou heb ik al mijn PCI kaarten eruit gehaald
3com Netwerk kaart,
SBlive! player,
Haupauge tv kaart
en mijn D-link Firewire kaart
Ik heb deze allemaal 1 voor 1 ingeplugd en ben ik het volgende tegen gekomen,
Mijn PC loopt dus vast als ik mijn geluidskaart en Firewire kaart erin zitten. Dus mijn pc loopt prima als ik de SB erin heb OF de firewire kaart erin heb. Maar zodra je de andere erbij toevoegd (dus allebei in je moederbord) loopt Windows vast met het herkennen van het nieuwe hardware. Ik gok dus dat het iets te maken heeft met mijn moederbord. Is deze stuk denken jullie????