Toon posts:

Beste provider ADSL R'dam e.o.?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eindelijk is het zover!
De centrale is bij mij gereed gemaakt voor ADSL. Maar nu nog een provider.
Wie woont er in Rotterdam (en omgeving) en kan mij een provider aanraden voor ADSL? En heeft er ervaring met deze snelheid? (8>
Ik ben van plan de 1024/256 snelheid >:) te nemen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wel nog geen antwoord maar ik las nog artikelen over dat mIRC, ICQ e.d. programma's niet werken via UPC!
Is dat nog steeds het geval? Anders wacht ik nog wel even met ADSL.
Alvast bedankt...mocht er nog iemand reageren... ;(

Verwijderd

xs4all is wel goed of Demon
Allebei zeer goede service en betrouwenare verbinding

Verwijderd

een beetje zoeken kan geen kwaad....

:?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al gezocht. XS4ALL komt wel goed uit de bocht. Alleen zit ik een beetje met mijn vorige vraag over die mIRC en ICQ e.d....
Hebben mensen er nou problemen mee of niet?

Verwijderd

Volgens mij werkt alles prima. Je kan ook naar andere topics zoeken. Er zijn meer dan 100 over ADSL in deze forum. :P

Verwijderd

Cistron komt met ADSL <--- met eigen lijnen zelfs. Ze starten in Rotterdam in de laatste week van November. We krijgen dit op de 'zaak' en ik zal m'n bevindingen hier posten.
Voorlopige info: 2mb upstream / 8mb downstream / 35 gig fair use. :P

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
* Config wordt binnenkort KPN Powered, maar hij heeft ook geen keus :(.

Jammer van die 512 kbit/s limiet :(.

Maar ik hoor dat het goed is.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de reactie's...Cistron lijkt me ook wel een leuk alternatief....even wachten nog dus met xs4all... =)

Verwijderd

Cistron biedt 1 Mbit upstream en 2 tot 8 Mbit downstream. Ruim meer dus dan mxstream en kabel (Eneco/bART).
149 piek per maand, inclusief telefoonabo.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik weet het. Heb net ook contact gehad met cistron. Cistron biedt inderdaad wat meer voor minder op een eigen netwerk wat beter is dan wat UPC mee bezig is.
Het probleem is dat het nog niet leverbaar is in mijn postcode gebied. Ik zit dus nu in een klein dilemma. Wachten tot ze hier klaar zijn (ze mailden dat het begin 2001 de planning was) of naar UPC gaan. Zo'n haast heb ik ook weer niet dus denk zelf dat ik voor Cistron ga. Bedankt voor alle reacties.
*D

Verwijderd

Op zondag 19 november 2000 16:35 schreef Mauz het volgende:
Cistron komt met ADSL <--- met eigen lijnen zelfs. Ze starten in Rotterdam in de laatste week van November. We krijgen dit op de 'zaak' en ik zal m'n bevindingen hier posten.
Voorlopige info: 2mb upstream / 8mb downstream / 35 gig fair use. :P
Ze zijn al zoŽn jaartje bezig hoor ;)...

Zie ook http://www.tweakers.net/reviews.dsp?Document=113&Page=1

Verwijderd

[..]
Ze zijn al zoŽn jaartje bezig hoor ;)...

Ik bedoelde uiteraard in de postcode waar m'n werk zich bevindt. |:(
Pagina: 1