Toon posts:

simcity 4000 prob

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb sinds kort sc4, heel vet spel hoor, maar nu viel mij op dat als je over het scherm beweegt, van de ene kant van de map naar de andere kant dus gaan alle schaduwen, en andere tekenen van leven weg ( auto's windmolens draaien niet meer ) dat soort dingen, huizen zijn niet meer zo gedetailleerd, een ramp zie je niet. en als je dan weer stil staat, wordt alles weer normaal. weet iemand waar dit aan ligt ????

heb btw een radeon 9700 + win98SE :)

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Volgens mij is dit normaal... zo hoeft je pc niet alle detail van een hele map in het geheugen te houden. Als ie dit niet zo zou doen denk ik dat je wat extra ram kan gaan halen :P

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Staan alle settings in het spel goed? Dus op (iig niet op low) high detail?

Verwijderd

dit hoort in Spielerij - Problemen & Vragen

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-09 12:37

Elroy

Zelda!!!

Heb je hem al gepatched naar de nieuwste versie?
Want daarin zijn de problemen van randeon kaarten verwerkt.
Je kon het ook ergens in een bestandje veranderen.
Dan moest je true naar false veranderen.

Specs Computer

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Doet hij bij mij ook geloof ik (@ Radeon 8500 en @ Radeon 340M)

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
dat was een probleem in een ini geloof ik. iig is het in een van de grote sc4 topics al langsgekomen en raad ik aan dat even te lezen

SPV ;)

Verwijderd

Is heel normaal, maak je maar geen zorgen. Alle grafische kaarten doen dit. Het is gewoon niet mogelijk om al die bewegingen te onthouden. Van een vriend van me heb ik zelfs gehoord dat het laden van een map bij SimCity 4 al 5 ! minuten duurt. Nou heb ik zelf SimCity niet meer, maar ik kan je wel vertellen dat ik hetzelfde probleem had met mijn GeForce 3 Ti200 64MB + 768 MB intern ...

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:54

PoweRoy

funky!

dit hoord zo idd
je kon dit veranderen maar dat moet je zelf maar ff in sc4 topic zoeken :)

[This space is for rent]

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Verwijderd schreef op 12 maart 2003 @ 17:46:
Is heel normaal, maak je maar geen zorgen. Alle grafische kaarten doen dit. Het is gewoon niet mogelijk om al die bewegingen te onthouden. Van een vriend van me heb ik zelfs gehoord dat het laden van een map bij SimCity 4 al 5 ! minuten duurt. Nou heb ik zelf SimCity niet meer, maar ik kan je wel vertellen dat ik hetzelfde probleem had met mijn GeForce 3 Ti200 64MB + 768 MB intern ...
oh nee hoor :)

radeons doen het wel, en geforces niet bij sc4 :)

ik heb er zelf echter geen last van (met mn gf4).

Verwijderd

Topicstarter
Welke patch, weet van nix :D, waar kan ik die vinden??

• jeroendevries
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 13:49
Als je m gekocht heb in de winkel zou je de support eens kunnen bellen.

Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:04
doetie hier ook. bij radeon kaarten is dat standaard uitgezet. waarom weet ik niet. zie het sc4000 topic voor hoe je het weer aan moet zetten.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Dit topic hoort eigenlijk in Spielerij - Problemen & Vragen, zoals je al meerdere keren hebt kunnen lezen, maar dan dien je je wel hier aan te houden: Strenger modbeleid in SPV!
Bovendien zou je even kunnen kijken of je probleem in de openingspost van Het Sim City 4 topic - Deel III staat :). Succes.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.