De naschoolse tieneropvang van de Gemeente waar ik werk heeft blijkbaar weer geld en hebben besolten tot de aanschaf van een Nintendo Gamecube en Microsoft Xbox om de kinderen (ongeveer 8 tot 14 jaar) te entertainen. Op dit moment staat er al een Nintendo 64 en Sony Playstation II.
Super Smash Borthers en Mario Tennis zijn daar de meest gespeelde spellen, Zelda, is ook een goed spel maar wordt nauwelijks gespeeld omdat het te langdradig is en geen multiplayer mode heeft.
Dus ik zoek leuke, multiplayer actie spellen. Mario Party 4 valt bijvoorbeeld ook af omdat het gewoon te lang duurt (een "party" is al minstens een uur).
De spellen moeten niet te moeilijk zijn (ook geen ingewikkeld verhaal/veel tekst enz),
Multiplayer, minstens 2 spelers
Niet te bloederig (geen Resident Evil, wel Super Smash Borthers)
Voor de NGC was heb ik al snel het volgende lijstje kunnen samenstellen:
Maar op de site van Microsoft Xbox krijg ik al meteen een grote mini-gun in beeld als ik "Games" kies... informatie over het aantal spelers per spel is ook niet aanwezig. Alleen per spel een link naar een websites die ondanks de naar mijn mening vrij schappelijke beveiligingsinstellingen van mijn PC niet willen openen.
Ook de websites uit het Xbox topic hebben geen zoekfuctie en openen zoveel popups dat ik er uit pure ergenis maar snel weer weg ga.
Afgezien van enkele te moeilijke racesimulaties was het minst geweldadige spel wat ik daar kon vinden was Jet Set Radio Future waarbij je enkel "tegenover vijandige bendes te staan" en "wordt je achternagezeten door de politie" dus zelf geen actief geweld hoeft te ondernemen.
Nintendo GameCube
Super Smah Brothers Melee
Super Monkey ball 2
Tony Hawk's Pro Skater 4
Godzilla: Destroy all monsters melee
Sega Soccer Slam
Microsoft Xbox
Jet Set Radio Future
?
Wat moet ik nu toch voor de Xbox nemen?
Op- of aanmerkingen op de NGC lijst zijn ook welkom.
(voor de Playstation II is er al een snowboard en diverse andere racespellen)
Super Smash Borthers en Mario Tennis zijn daar de meest gespeelde spellen, Zelda, is ook een goed spel maar wordt nauwelijks gespeeld omdat het te langdradig is en geen multiplayer mode heeft.
Dus ik zoek leuke, multiplayer actie spellen. Mario Party 4 valt bijvoorbeeld ook af omdat het gewoon te lang duurt (een "party" is al minstens een uur).
De spellen moeten niet te moeilijk zijn (ook geen ingewikkeld verhaal/veel tekst enz),
Multiplayer, minstens 2 spelers
Niet te bloederig (geen Resident Evil, wel Super Smash Borthers)
Voor de NGC was heb ik al snel het volgende lijstje kunnen samenstellen:
Maar op de site van Microsoft Xbox krijg ik al meteen een grote mini-gun in beeld als ik "Games" kies... informatie over het aantal spelers per spel is ook niet aanwezig. Alleen per spel een link naar een websites die ondanks de naar mijn mening vrij schappelijke beveiligingsinstellingen van mijn PC niet willen openen.
Ook de websites uit het Xbox topic hebben geen zoekfuctie en openen zoveel popups dat ik er uit pure ergenis maar snel weer weg ga.
Afgezien van enkele te moeilijke racesimulaties was het minst geweldadige spel wat ik daar kon vinden was Jet Set Radio Future waarbij je enkel "tegenover vijandige bendes te staan" en "wordt je achternagezeten door de politie" dus zelf geen actief geweld hoeft te ondernemen.
Nintendo GameCube
Super Smah Brothers Melee
Super Monkey ball 2
Tony Hawk's Pro Skater 4
Godzilla: Destroy all monsters melee
Sega Soccer Slam
Microsoft Xbox
Jet Set Radio Future
?
Wat moet ik nu toch voor de Xbox nemen?
Op- of aanmerkingen op de NGC lijst zijn ook welkom.
(voor de Playstation II is er al een snowboard en diverse andere racespellen)
edit:
Er zit een typefout in de titel (mulitplayer moet multiplayer zijn)!
Er zit een typefout in de titel (mulitplayer moet multiplayer zijn)!
[ Voor 6% gewijzigd door Johnny op 12-03-2003 17:15 ]
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.