18 April ga ik voor 3,5 week naar Amerika, Mijn vriendin loopt daar namelijk 5 maanden stage. Ze zit daar met 3 andere in een appartement. 1tje heeft heel veel geld en heeft daar een laptop gekocht. Nu hebben ze daar kabel internet en zo kan ik dus af en toe lekker met haar mailen en of MSN'en. Het probleem is dus dat diegene die die laptop heeft gekocht deze nogal claimt. (niet geheel onbegrijpelijk) en ze het daarbuiten ook nog eens met zijn drieën moeten delen.
Ik neem dus mijn laptop mee als ik daar naartoe ga en laat die dan de laatste 1,5 maand bij haar. Nu weten ze alleen alle 4 practisch niks van computers, Het enige wat ze me wel wisten te vertellen was dat het niet lukt met een gewone netwerkkaart..........
Wie weet wat voor netwerkkaart ik dan moet hebben? bij Mycom en Computerland konden ze me niet helpen, dus heb ik mijn hoop "Weer" op jullie gevestigd.
- Compaq Armada M700
- Pentium 3 1000Mhz
- 2 netwerkkaarten
- Intel(r) PRO/100 + Mini PCI
- Madge Smart 16/4 PCMCIA Ringnode Mk2
- Windows XP prof.
Hoop zo genoeg info, en dat jullie me kunnen helpen!
Ik neem dus mijn laptop mee als ik daar naartoe ga en laat die dan de laatste 1,5 maand bij haar. Nu weten ze alleen alle 4 practisch niks van computers, Het enige wat ze me wel wisten te vertellen was dat het niet lukt met een gewone netwerkkaart..........
Wie weet wat voor netwerkkaart ik dan moet hebben? bij Mycom en Computerland konden ze me niet helpen, dus heb ik mijn hoop "Weer" op jullie gevestigd.
- Compaq Armada M700
- Pentium 3 1000Mhz
- 2 netwerkkaarten
- Intel(r) PRO/100 + Mini PCI
- Madge Smart 16/4 PCMCIA Ringnode Mk2
- Windows XP prof.
Hoop zo genoeg info, en dat jullie me kunnen helpen!