Heco surround ???

Pagina: 1
Acties:
  • 234 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:50
Ik was dus vandaag bij de mediamarkt in duitsland en daar was stunt uitverkoop. Was dus een beetje aan het orienteren en vroeg aan de man wat er van de 5.1 speakerset van Heco afging (stond 699 euro op) en deze ging naar 199. Nu vind ik dat een redelijke opruimingsprijs, maar klinken de speakers goed.

Ik heb er in de winkels even naar geluisterd, maar daar wordt je ook niet veel wijzer van, was geen luisterruimte. Verder klonken ze goed.
Tevens ben ik vergeten het typenr. te noteren, maar op de pagina van heco staat eigenlijk maar 1 soortgelijke set.

Mijn vraag is dus heeft iemand ervaring met heco speakers?

Ik heb 1 testbericht gevonden en volgens mij is het ook die set Vogue (kon ze namelijk in zwart of zilver krijgen) http://www.heco-audio.de/...ang=DE&ebene=testberichte

30x sf175s + gw5000-dt op oost

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:50
Als niemand ooit van dergelijke speakers heeft gehoord. Begin ik er maar niet aan.

30x sf175s + gw5000-dt op oost

Verwijderd

Ja, ik denk dat niemand reageert omdat het een beetje kansloos topic is :)

Als jij ze goed vindt, dan moet je ze gewoon kopen toch :)

Verwijderd

heco lijkt me wel een aardig merk ja en van 700 naar 200 euro , waar zeur je dan over, klinken ze goed, gewoon kopen. een 5.1 set die behoorlijk klinkt voor 199 euro is wel extreem geodkoop.

Verwijderd

Heco is een oud merk...vroeger maakte ze best wel goede hifi-speakers...hoe de kwaliteit nu is zou ik niet weten...

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Heco is erg populair in Duitsland, hier wat minder. Het zijn geen slechte speakers.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Pagina: 1