Sony Pascal boxen is het wat??

Pagina: 1
Acties:
  • 273 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een vraag (goh wie niet die een topic opent :) ) nee maar serieus zijn die Pascal boxen van Sony wat of is het complete brak spul voor dat geld?? Ik zit namelijk nu met van die pilaar boxen die momenteel maar in mijn kamer hangen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over welke boxen uit de pascal serie heb je het?
die van bijna 2000 piek of het goekkoopste van een 500 piek of de tussenliggende set?
als je het over die van 2000 piek hebt dan kan die niet tippen aan gewone losse speakers van dezelfde prijsklasse.
mzzl jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Nou.... Hierover zullen de meningen natuurlijk wel weer verschillen.... :'(

MIJN mening: niet doen voor dat geld.

Heb ze beluisterd en dan klinkt het wel aardig. Ga je dan in dezelfde ruimte dezelfde muziek luisteren op een setje zoals ik dat toen dus gekocht heb:
2* stereo boxen (Quadral, 200w)
1* front speaker (sony, 100W)
2* achter boxen (sony, 100W)

BTW mijn receiver is een STR-DB930 :9.

MZL Spyro

EDIT MODE
Ik bedoelde dus de V705, de duurste....Het laat zich raden wat mijn mening is over die goedkopere....

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
die van 2000 piek. ik wil namelijk van die gigantische speakers af, maar andere suggesties zijn altijd welkom. ze moeten dus niet mega groot zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Wil groot OF goed.....

Heb nog niets ontdekt wat samengaat.... hoe graag de vriendin ook klein wil *D... Heb ook die bose's beluisterd.

TIP: ga eens naar een goede audiozaak, daar hebben ze vanaf 400 p/st zeer goede, niet al te grote stereo speakers (2weg). Koop daarbij een mooie center (kun je altijd ergens kwijt) en twee kleine achterspeakers (gebruik je toch niet vaak waarschijnlijk, ik alleen voor DVD) :P

MZL Spyro

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!