Toon posts:

[W2K] Installeren van software op windows 98

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb de volgende vraag; we hebben hier een W2K domain met W2k/W98/W05 workstations. Nu wil ik graag software installeren via een GPO, met een MSI pakketje.
Dit kan alleen bij een W2K workstation, bij mijn weten. Dus mijn vraag is hoe kan ik dit ook naar de W98/W95 workstations uitzetten. Alle suggesties zijn welkom.
Zat zelf ook al te denken aan een login script, maar ben niet zo'n held daarin.
:9

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09 20:06

megaleo

Special member

Wil je een loginscript maken?
Nou dan zoek je ff en dan vind je dit! :7

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ik al zei ben ik daar niet zo'n held in....dus zou ik graag een programmatje hebben om dit te kunnen doen. Het liefst freeware natuurlijk :P

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 15:10

mutsje

Certified Prutser

Verwijderd schreef op 12 maart 2003 @ 16:49:
Hallo,

Ik heb de volgende vraag; we hebben hier een W2K domain met W2k/W98/W05 workstations. Nu wil ik graag software installeren via een GPO, met een MSI pakketje.
Dit kan alleen bij een W2K workstation, bij mijn weten. Dus mijn vraag is hoe kan ik dit ook naar de W98/W95 workstations uitzetten. Alle suggesties zijn welkom.
Zat zelf ook al te denken aan een login script, maar ben niet zo'n held daarin.
:9
offtopic:
Jou weten houd hier dan zeker op.

solution
Maak een apparte OU met gekoppelde GPO. Installeer een windows9X test station. Maar een gebruiker aan en maak die lid van die OU. Login en zie wat er gebeurd.

Ik zelf heb net een complete handleiding gemaakt voor het maken van een adminsitrative distribution share voor OfficeXP en daar word windows98 nog steeds in genoemd.(kijk voor document maar op me homepage > documentation)

[ Voor 4% gewijzigd door mutsje op 12-03-2003 20:47 ]