Vraag over rc5

Pagina: 1
Acties:

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:42
er staat altijd hoelang het ongeveer gaat duren bij deze sustained rate.

Er staat bijvoorbeeld 1019 dagen.

Betekent dat dat we(met deze rate, als het sneller gaat wordt het dus minder) daadwerkelijk 1019 dagen moeten afmaken voordat we de sleutel hebben gevonden, of is het zo dat er 1 van die 1019 dagen de sleutel gevonden wordt(kan dus morgen zijn, kan dus over 3 dage zijn enz).

Misschien moeten we de keyspace helemaal onderzoeken, in dat geval moet je dus alles doorzoeken(alle combinaties). Als het alleen maar gaat om het zoeken naar een sleutel dan kan dat elke dag gebeuren dus(ook als is de kans klein momenteel)

Verwijderd

die 1019 is het aantal dagen voor de keyspace op is met deze keyrate...

de winnende key kan elke dag gevonden worden..

het kan dus ook zomaar afgelopen zijn..

dan gaan we OGR-en :)

Verwijderd

Op zaterdag 18 november 2000 14:50 schreef Goldme het volgende:
Er staat bijvoorbeeld 1019 dagen.

Betekent dat dat we(met deze rate, als het sneller gaat wordt het dus minder) daadwerkelijk 1019 dagen moeten afmaken voordat we de sleutel hebben gevonden
Het betekent dat we in het meest ongunstige geval 1019 dagen moetten grazen voordat de sleutel gevonden is.
Het kan altijd eerder.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
meest ONgunstige geval ????? meest gunstige geval zul je bedoelen ;) (en nee ik ben niet stats-verslaafd :P)

[removed]

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
En na OGR, CSC en daar na des en daar na.... eeuh.... seti@home :?

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:11
Uhm... CSC en DES zijn al zo'n jaar afgelopen hoor... Doh!

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• Geckoo
  • Laatst online: 15:20

Geckoo

Good news, everyone!

Yah het zou inderdaad een stunt zijn als heel DPC in een keer overging naar ORG ofzo iets dergelijk... Maar wat voor smiley's krijg je dan? (want deze kan dan niet meer }:O :( en hij is nog wel zo mooi :)

}:O Mooooooooooh }:O

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• FReaKaNDeLL
  • Niet online
hoezo kan }:O niet meer? er blijft toch egt een koei als icoontje staan bij de client !

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:11
Ik blijf een Dutch Power COW ! :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

De dag dat de RC5-64 bits sleutel berekent wordt, mag van mij nog wel heeeel lang duren.

Moet ik al die koeien met OGR=0 weer even aanpassen...
Pagina: 1