Zou iemand me kunnen vertellen wat nu eigelijk de officiele regels zijn hoe een brander en cdrom in een systeem gebouwt moet worden.
1e. Wat moet nu op master & slave?
2e. Wat moet nu boven aan. De brander of cdrom.
Het 1e lijkt mij dat de cdrom gewoon op master moet staan omdat die standaard als 1e gebruikt wordt? In het verleden moest de brander nog wel eens op master staan omdat anders de pc gewoon niet wou starten maar dat is volgens mij nu ook verleden tijd.
De 2e vind ik een twijfelgeval.
Aan de 1e kant zou je zeggen dat de cdrom boven aanmoet omdat die standaard wordt gebruikt. Maar daarop tegen kan de brander totaal geen warmte kwijt als die er direct onder geplaatst is?
Dus geef je mening wat je eigelijk het beste vindt en waarom.
En zijn hier officiele regels voor of niet?
Greetz,
CCM
1e. Wat moet nu op master & slave?
2e. Wat moet nu boven aan. De brander of cdrom.
Het 1e lijkt mij dat de cdrom gewoon op master moet staan omdat die standaard als 1e gebruikt wordt? In het verleden moest de brander nog wel eens op master staan omdat anders de pc gewoon niet wou starten maar dat is volgens mij nu ook verleden tijd.
De 2e vind ik een twijfelgeval.
Aan de 1e kant zou je zeggen dat de cdrom boven aanmoet omdat die standaard wordt gebruikt. Maar daarop tegen kan de brander totaal geen warmte kwijt als die er direct onder geplaatst is?
Dus geef je mening wat je eigelijk het beste vindt en waarom.
En zijn hier officiele regels voor of niet?
Greetz,
CCM