Toon posts:

[Win2K] IR probleem *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb hier op het werk een aantal Compaq Evo N800v (20 stuks)
nou is het probleem als ik aan de IR poort een Nokia telefoon hang dan krijg ik in eerste instantie verbinding en vervolgens valt de verbinding weer weg
dit blijft zich herhalen en dus is het niet te gebruiken
dit probleem heb ik met de volgende toestellen 6310, 6310i, 8850 & 7650
als ik bv een samsung A100 aan de IR poort koppel werkt dit wel
en als ik op een andere laptop de telefoons koppel werkt het okay
de software op alle laptops zijn gelijk nl. een standaard image met w2k sp2 of sp3 aangevuld met office xp sp1 of sp2
heb al op google gezocht en bij compaq gekeken maar daar kan ik er nix over vinden
misschien dat jullie hier een idee over hebben

Verwijderd

het protocol wat door de IR poorten wordt gebruikt is niet comatible... (ja ik weet het; tis k**) Heb dit ook een keer aan de hand gehad; :( een oude nokia kon niet met de IR overweg en de nieuwe wel.

Ik zou eerst eens uitzoeken welke IR protocollen op de computer en telefoons wordt gebruit en of deze wel compatible zijn..

suc6

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 16:23:
heb al op google gezocht en bij compaq gekeken maar daar kan ik er nix over vinden
misschien dat jullie hier een idee over hebben
Vicco101, volgende keer gaarne je OS in de topic titel zie Windows Operated Systems - Policy en dan met name stap3 :)

[ Voor 4% gewijzigd door aReaRe op 12-03-2003 18:05 ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 16:28:
het protocol wat door de IR poorten wordt gebruikt is niet comatible... (ja ik weet het; tis k**) Heb dit ook een keer aan de hand gehad; :( een oude nokia kon niet met de IR overweg en de nieuwe wel.
euh..
Sinds de zomer van 2001 worden de nokia 7110 en 6210 standaard gedetecteerd en geínstalleerd, en werken ze wel degelijk prima met zowel XP (zonder sp1) als win2k (vanaf sp2).
Voor nieuwere modellen ben je afhankelijk van de .inf file op de bijgeleverde CD, maar wat het IrDA gedeelte betreft hoor je geen problemen te ondervinden.

En als je met een oudere nokia een 61xx bedoelt, die telefoon is niet IrDA compiant.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

[Win2K] toegevoegd aan topictitel, zie uitleg van Riemer :).