Toon posts:

longhorn...upgrade..hoe downgraden naar windows XP

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik had eerst windows XP geinstalleerd staan en toen gooide ik longhorn er boven op maar ik wil nu weer zoals het was...dus is het mogelijk om windows te downgraden back to windows XP

sorry voor vage omschrijving vorige treath ofcourse weet ik hoe ik windows eraf gooi , ik wil weten of er een mogelijk heid is om mijn systeem te herstellen :)

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

backup/image terugzetten :P

Verwijderd

Topicstarter
als ik die had...

Verwijderd

denk niet bepaald..of het moet zoiets zijn dat ie je ouwe files backupped zoals wat sp1 kan doen..maarja moet je maar niet beta os installeeren :p

• KnoppenSpook
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-09-2023
gewoon XP opnieuw installeren?

/me weet geen leuke quote voor in zijn signature

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
XP installatie cd in je drive, booten en Installatie XP Herstellen...

• 1st_Ro
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-01-2022
Volgens mij heb je weinig keus : opnieuw installeren ...

<offtopic>Longhorn? Lijkt me knap dat je die officieel hebt ... tenzij je een betatester bent natuurlijk</offtopic>

• zyberteq
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-06 14:01

zyberteq

nou, dat dus

juist, je belangrijke files back-uppen en Windows XP opnieuw installeren. sim-pel :)

[ Vocal Trance Radio @di.fm ] [ Building ] [ Driving ] [ Relaxing ]

Verwijderd

Topicstarter
D:....ja ...anders zou ik deze intelligente vraag niet stellen :S?

maare thanx voor de info ik probeer wel wat

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dit kan dus niet, bij het upgraden worden bestanden vervangen door nieuwe,

de enige manier waarop dat kan is dus een image of een back-up van je Xp voor de upgrade destijds :), aangezien je die niet hebt, wordt het een reinstall van je XP systeem,

tip:
als je dan weer gaat stunten met Longhorn, maak dan een image,

je kan btw wel je back-up van je docs in XP openen :)

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zozo, als je zo is je topic history bekijkt heb je nogal wat gesloten topics :) vdpoort!

Dit zegt eigenlijk al genoeg!

Maargoed, welke kabouter gaat nou ook met een fucking beta zijn systeem vernaggelen! :S. Dit doe je toch op een extra hdd, ander pctje, andere partitie? Maar goed. IK (en 10.000 andere tweakers) pakken ons sector<->imaga pakket, en blazen de config terug. JIJ (en nog een paar [censored] tweakers) pakken je Windows XP cd en gaan lekker zitten installen. O ja, vergeet niet je data die nu in longhorn staat, ff te backuppen :).

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:00
je kan dat soort beta-OSen beter op een aparte klootpc of binnen virtualpc installeren. Veel eenvoudiger.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Kun je de Microsoft support helpdesk niet even bellen, die helpen je maar al te graag >:).
Als je geen backup hebt gemaakt, is een format c: de enige oplossing, vrees ik.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Compubiter schreef op 12 March 2003 @ 15:16:
Misschien slim om zelf eerst een aantal dingen te proberen voordat je hier aanklopt, zie ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) en dan vooral Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #topicstart, dus geef volgende keer alsjeblieft eerst de search en geef aan waarom het niet werkte. Deze gaat dicht om deze reden en vanwege dit: Hoe zit het nu met ßeta versies van Windows? :).

Je vorige topic was om 2 redenen dichtgegaan:
  1. Ik zag niet wat je zelf al had gedaan, wat je hebt geprobeerd en waarom het niet werkte.
  2. We verlenen geen support op Beta's. Als jij er al mee wilt spelen voordat ze officieel uit zijn, ga je gang, maar dan is het wel je eigen verantwoordelijkheid. Weet dus waar je aan begint voordat je het installeert en zorg dat je backups hebt van belangrijke bestanden.
En nee, rollback van een compleet OS gaat niet lukken ;).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.