Toon posts:

Het unlocken van de 1700+ XP ( Palomino )

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
K'heb net ff wat reviews etc afgelezen, om een AMD XP processor te unlocken. Dus daar gaat mijn vraag niet over :P
Mijn vraag is, waarmee kan ik de ruimte tussen de L1 bridges opvullen ? In de reviews werden allemaal "kits" gebruikt dus daar stond voor de rest geen informatie in.
Verder wil ik weten of ik de L1 bridges met Artic Silver zou kunnen verbinden ?

Dus 2 vragen ;-) :

1.) Waarmee kan ik de openingen tussen de L1 bridges opvullen
2.) Kan ik de L1 bridges daarna verbinden met Artic Silver, en zoniet... Waarmee dan wel ?

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:24
typische zoekvraag maar ik zal je in de richting helpen;
vul de openingen op met seconde lijm, verbind de bruggetjes met zilverlijm/silverpen te verkrijgen bij een elctro zaak / doe het zelfzaak of autozaak (kitje voor kapotte achterruit verwarming).. arctic silver zal niet lukken. suc6

Verwijderd

Nou..ik denk dat je maar wat moet gaan zoeken :/ Normaal gesproken wordt het met Bison electro gedaan of idd zo'n unlock kit. Er zijn topics te vinden met alternatieven, maar die werken niet zo goed als de bison electro manier. Met AS3 zal het niet lukken denk ik.. maar dat kan je even opzoeken ;)
Het kan bijv ook met een onderdeel van een telefoon..of dat iemand gelukt is weet ik nog steeds niet eigenlijk..

Dit topic is gesloten.