Wat een oplichters zijn die gasten zeg! 2 jaar geleden een abbonnement afgesloten (Profit). Goed voor 512 kbit/sec (65KB/sec). Nu 3 maanden tot een week geleden kon ik downloaden met een snelheid van 768/kbit/sec (94 KB/sec). Blij natuurlijk omdat ik denk dat multikabel er op vooruit is gedaan.
Nu komt het. Ik kan nu sinds een week maar met 256 Kbit/sec (32KB/sec) downloaden
. De hele tijd zit ik te denken dat het aan m'n computer ligt. Het zal wel overgaan dacht ik. Kom ik er vandaag achter dat m'n abonnement (profit) omgezet is naar een Family abonnement 
Als ik dus nu weer terug gaan naar een groter abonnement (power) dan gaat dat mij €46 per maand kosten ipv de €32 die ik betaalde. Ik kan dus ook niet meer terug naar het profit abonnement, want dat verkopen ze niet meer
Ik vind het jammer dat er geen andere providers bij mij in de buurt zitten want dan was ik daarheen gegaan
Nu komt het. Ik kan nu sinds een week maar met 256 Kbit/sec (32KB/sec) downloaden
Als ik dus nu weer terug gaan naar een groter abonnement (power) dan gaat dat mij €46 per maand kosten ipv de €32 die ik betaalde. Ik kan dus ook niet meer terug naar het profit abonnement, want dat verkopen ze niet meer
Ik vind het jammer dat er geen andere providers bij mij in de buurt zitten want dan was ik daarheen gegaan