Toon posts:

[Multikabel] Oplichters zijn het!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat een oplichters zijn die gasten zeg! 2 jaar geleden een abbonnement afgesloten (Profit). Goed voor 512 kbit/sec (65KB/sec). Nu 3 maanden tot een week geleden kon ik downloaden met een snelheid van 768/kbit/sec (94 KB/sec). Blij natuurlijk omdat ik denk dat multikabel er op vooruit is gedaan.

Nu komt het. Ik kan nu sinds een week maar met 256 Kbit/sec (32KB/sec) downloaden :( . De hele tijd zit ik te denken dat het aan m'n computer ligt. Het zal wel overgaan dacht ik. Kom ik er vandaag achter dat m'n abonnement (profit) omgezet is naar een Family abonnement :(

Als ik dus nu weer terug gaan naar een groter abonnement (power) dan gaat dat mij €46 per maand kosten ipv de €32 die ik betaalde. Ik kan dus ook niet meer terug naar het profit abonnement, want dat verkopen ze niet meer :(

Ik vind het jammer dat er geen andere providers bij mij in de buurt zitten want dan was ik daarheen gegaan :(

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

En je hebt alle nieuwsbriefen goed doorgelezen?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
nooit gezien

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik ben het met je eens dat je hier heel erg boos om kan zijn en dat het nou niet echt een tactische actie is van multikabel om het op deze wijze met jou af te handelen, dit hadden ze vanuit mijn inzicht wel beter kunnen doen.

Wat je denk ik wel moet inzien is dat die 32€ die je betaald een mooie prijs is voor wat je krijgt, dit is nu zo over het algemeen zo. Dit 46€ is zelfs lager dan de meeste 786 verbindingen. Er bestaat nu eenmaal inflatie en ze moeten hun netwerk beter maken, maar de aanpak is inderdaad niet echt slim.
Vind je dit niet een beetje een fout van jezelf ?
Het lijkt mij logisch dat je een beetje op de hoogte wil blijven.

[ Voor 18% gewijzigd door Attilla op 12-03-2003 15:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
Vind je dit niet een beetje een fout van jezelf ?
Het lijkt mij logisch dat je een beetje op de hoogte wil blijven.
Nou misschien wel, maar ik vind dan nog dat ze m'n sneheid niet mochten halveren

• Twistedmark
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-05 15:57
[Airwolf] schreef op 12 March 2003 @ 15:30:

Wat je denk ik wel moet inzien is dat die 32€ die je betaald een mooie prijs is voor wat je krijgt, dit is nu zo over het algemeen zo. Dit 46€ is zelfs lager dan de meeste 786 verbindingen. Er bestaat nu eenmaal inflatie en ze moeten hun netwerk beter maken, maar de aanpak is inderdaad niet echt slim.
Zo'n mooie prijs vind ik dat anders niet. Ik heb Chello en krijg voor 3 euro meer de dubbele download snelheid. (en hier ook zeer stabiel, heeft er in 2 jaar 1 keer uitgelegen)

[ Voor 7% gewijzigd door Twistedmark op 12-03-2003 15:59 ]

Verwijderd

Twistedmark schreef op 12 maart 2003 @ 15:58:
[...]

Zo'n mooie prijs vind ik dat anders niet. Ik heb Chello en krijg voor 3 euro meer de dubbele download snelheid. (en hier ook zeer stabiel, heeft er in 2 jaar 1 keer uitgelegen)
Nou wanadoo leert het ook nog steeds niet hoor 49 doekoe voor 17Kb/s up en 75Kb/s down :( (wel stabiel :? ja ik heb wat dat betreft geen klachten)

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04-2025

[ash]

Cookies :9

Hmmm... klinkt als een éénzijdige contract wijziging... en dat mag nou net niet. Je gaat er wel wat tegen doen neem ik aan ?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 17:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

Twistedmark schreef op 12 March 2003 @ 15:58:
[...]

(en hier ook zeer stabiel, heeft er in 2 jaar 1 keer uitgelegen)
Let vooral op het woordje 'hier'. Maar dan kunnen we de adsl vs kabel discussie weer houden, laten we dat niet doen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Twistedmark schreef op 12 maart 2003 @ 15:58:
[...]

Voor adsl in nederland is het een zeer mooie prijs, hiermee vergelijk ik het dus. Inderdaad als je gaat kijken naar @home of Chello dan is het inderdaad wat minder, echter ervaring bewijst dat dat ook niet altijd soepel loopt.

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Weet je heel zeker dat je nooit getekent hebt voor een contract waarbij de andere partij de mogelijkheid heeft om je snelheid aan te passen? ik bedoel.... je zegt net dat je download snelheid ook een keer is verhoogt van 512 naar 768 kbit. Heb je voor die verhoging getekent? zo nee, heb je Multikabel aangeklaagd voor deze verhoging? Ik kan me namelijk niet indenken dat Multikabel zo'n stomme actie op haar hals haalt. Ik denk dat je eerst heel goed alle contracten moet doorlezen.

Signature van nature

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:52
Zover ik weet is het abo dat jij als EERSTE noemt een POWER abonnement (die snelheden 94k/s) en geen profit/family......

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02-2025
Is idd altijd al Power geweest, en alleen de prijs is iets verhoogd, maar is het niet handiger even met Multikabel kontakt op te nemen dan hier je gal te spuwen?
Dit schiet niet op natuurlijk, zo weet je volgend jaar nog niets
Email spec`s behoor je elke maand te krijgen met deze prijzen erin.
En als je die hebt, heb je toch voldoende bewijs om een vergissing te kunnen aangeven?
Quicknet Power maand abonnement 1 34,87 6,63 41,50
Quicknet Power maand abonnement 1 36,64 6,96 43,60

• ColdSTone|IA
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-12-2017

ColdSTone|IA

lui..

32 euro is het profit abonement, heel vroeger had je hier 64kbit down / 32kbit up.
Dit is later verhoogt naar 128kbit down / 64 kbit up.
Per 1 januari is dit weer verhoogt naar 256kbit down / 128kbit up.

Jij hebt dus altijd al een profit abo betaald (dat zeg je tenminste in je openingspost) maar quicknet / multikabel heeft jou het verkeerde abo gegeven (power).
Nu zit je dus voor 32 euro met een profit / family abo, net als alle andere mensen die 32 euro betalen.

Edit:
Vriend van me heeft jaartje terug z'n abo om laten zetten van Power naar Power Plus, heeft alleen nooit rekeningen daarvoor gehad. Sinds 2 weken zit ie nu weer op power snelheid (768/128). Ze zijn dus alles een beetje aan 't uitzoeken of iedereen wel genoeg betaald enzo.

[ Voor 23% gewijzigd door ColdSTone|IA op 19-03-2003 16:22 ]

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:46
Coldstone heeft gelijk!

Je loopt nu te zeuren en te klagen omdat je 2 jaar lang te weinig abbonementsgeld hebt betaald!!! Ik ken iemand en die werkt parttime op de helpdesk (niet de technische) en die zijn nu bezig het hele administratieve systeem op te schonen. En daarom is het waarschijnlijk "goedgezet".

Als je bij aansluiten alles had doorgelezen had je al kunnen zien dat je te snel ging voor waarvoor je betaalde.

Verwijderd

Ja die vriend van ColdSTone ben ik... Zucht, denk je eindelijk geluk te hebben ;)
Misschien dan toch maar meer gaan betalen?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2003 16:46 ]

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02-2025
jongentje schreef op 18 maart 2003 @ 21:41:
Coldstone heeft gelijk!

Je loopt nu te zeuren en te klagen omdat je 2 jaar lang te weinig abbonementsgeld hebt betaald!!! Ik ken iemand en die werkt parttime op de helpdesk (niet de technische) en die zijn nu bezig het hele administratieve systeem op te schonen. En daarom is het waarschijnlijk "goedgezet".

Als je bij aansluiten alles had doorgelezen had je al kunnen zien dat je te snel ging voor waarvoor je betaalde.
Dat had ik nog niet eens door, verwarren ook eigenlijk, profit en power, lijkt op elkaar, en ex btw van profit, komt ook erg overeen met incl btw voor power.
Maar idd, je hebt helemaal gelijk.

• dhm00
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-05 12:03
Ik snap het niet helemaal.
Ik ben al een jaar of 5 abbo van Multikabel Abbo en heb div. overnames mee gemaakt.

Ik heb nog nooit een bedrag van 32 euro betaald?
In het begin was het 95 gulden en had je maar één abbo vorm.

Toen div. overnames.
Toen betaalde ik 41,50 voor de 512 verbinding die is omhoog gegaan naar 46 euro.
Even later kreeg ik als abbo een verlaging als trouwe abbo naar 43 euro voor de Power abbo.

die 32 euro is het bedrag voor een Family abbo.

Je mag blij zijn dat ze je geen heffing sturen met te weinig betaalde euro's.

Je betaald 32 euro voor een 256 abbo dan krijg je die ook.
Verwijderd schreef op 12 maart 2003 @ 15:27:
Wat een oplichters zijn die gasten zeg! 2 jaar geleden een abbonnement afgesloten (Profit). Goed voor 512 kbit/sec (65KB/sec). Nu 3 maanden tot een week geleden kon ik downloaden met een snelheid van 768/kbit/sec (94 KB/sec). Blij natuurlijk omdat ik denk dat multikabel er op vooruit is gedaan.

Nu komt het. Ik kan nu sinds een week maar met 256 Kbit/sec (32KB/sec) downloaden :( . De hele tijd zit ik te denken dat het aan m'n computer ligt. Het zal wel overgaan dacht ik. Kom ik er vandaag achter dat m'n abonnement (profit) omgezet is naar een Family abonnement :(

Als ik dus nu weer terug gaan naar een groter abonnement (power) dan gaat dat mij €46 per maand kosten ipv de €32 die ik betaalde. Ik kan dus ook niet meer terug naar het profit abonnement, want dat verkopen ze niet meer :(

Ik vind het jammer dat er geen andere providers bij mij in de buurt zitten want dan was ik daarheen gegaan :(

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-04 14:21

Corn

Raar jongetje

ik begon eerst ook met profit, dat begon vroeger bij 16kbyte, en is toen verhoogd inderdaad naar 24kbyte. Sinds een paar weken heb ik nu power aangevraagd, en heb inmiddels ook de bijbehorende snelheid, maar nog steeds geen goeie rekening. Ik hou mijn mond, ik heb geen klagen, maar ik zou persoonlijk geen topic maken als ze het WEL rechtzetten. TS heeft geen recht van spreken imho.
Pagina: 1