Hoi,
ik heb zojuist het Lidl foldertje van deze week gezien en ze hebben een aanbieding die volgende week woensdag ingaat. De aiptek; hij staat ook op de (Duitse
) site van de Lidl.
Specs

De accesoires krijg je er dus ook bij en dat allemaal voor een prijsje van
129.-
URL: http://www.lidl.de/de/ind...p.Digitalkamera_PocketCam
De vraag is alleen, is het iets of niet?
Ik ben namelijk bang dat het netzoals bij de Trust familycam gaat om effectief iets van 1,3 megapixel en dat ze dan softwarematig het aantal vergroten. Ik kan ook niet de camera vinden op letsgodigital.nl of vergelijk.nl
En dan mijn laatste vraag,
als je zou moeten kiezen tussen de HP 320 (voor 169 euro) of deze in de aanbieding. Welke zou dan beter zijn?
ik heb zojuist het Lidl foldertje van deze week gezien en ze hebben een aanbieding die volgende week woensdag ingaat. De aiptek; hij staat ook op de (Duitse
Specs
PicMaximale Auflösung 2.048 x 1.536 Pixel, effektive Auflösung 1.600 x 1.200 Pixel
1,5" Color Display (3,8 cm Bildschirmdiagonale)
Compact Flash Slot Typ I (kompatibel für CF Karten bis 512 MB)
32 MB Compact Flash Card und zusätzlich 16 MB interner Speicher
Video-Ausgang zur Bildwiedergabe am TV-Gerät
4-fach Digital-Zoom, Blitzlicht
Automatische Belichtung
Großes Zubehörpaket: 32 MB Compact Flash Card, 4x 1800 mAh NiMH-Akkus, Akku-Ladegerät, USB-Kabel, Video-Kabel, Stativ und Handschlaufe
Datenausgabe: JPEG (Bilder), AVI (Bildsequenzen)
Anschlüsse: USB, Video-OUT
Kompatibel zu Microsoft Windows 98SE/ME/2000/XP
Inklusive umfangreicher Bild- und Videobearbeitungssoftware
3 Jahre Herstellergarantie

De accesoires krijg je er dus ook bij en dat allemaal voor een prijsje van
129.-
URL: http://www.lidl.de/de/ind...p.Digitalkamera_PocketCam
De vraag is alleen, is het iets of niet?
Ik ben namelijk bang dat het netzoals bij de Trust familycam gaat om effectief iets van 1,3 megapixel en dat ze dan softwarematig het aantal vergroten. Ik kan ook niet de camera vinden op letsgodigital.nl of vergelijk.nl
En dan mijn laatste vraag,
als je zou moeten kiezen tussen de HP 320 (voor 169 euro) of deze in de aanbieding. Welke zou dan beter zijn?