Toon posts:

ANGUS.NL De meest waardeloze winkel!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu al ongeveer 2 maanden Baldur's Gate 2 bij hun bestelt en ik heb nog steeds niks binnen, ik heb al iets van 4 keer een mailtje gestuurd en gevraagd wanneer ze hem nu binnenkrijgen en ze zeggen elke keer volgende week... Maar dan gaat er weer een week voorbij en nog steeds niks binnen! :r

Ik dacht laat ik hem daar eens bestellen, want hij koste maar 79,95 + 5 gulden verzendkosten, maar ja als ze hem gewoon niet leveren :( :( :(

Als ik hem nu eindelijk binnen krijg ga ik hem denk ik maar gewoon retour sturen hebben ze tenminste nog kosten >:) >:) >:)

Maar ik raad dus iedereen aan om daar noooooit meer iets te gaan bestellen, ik heb nog nooit zo'n waardeloze service meegemaakt!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Een positief ding over Angus, toen ik er lid van werd kreeg ik er een ultra relaxte muismat bij en een geinige gsm-pen :P

Maar voor de rest idd crap ja :(

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Tja, als een winkel al zo'n beetje ANUS heet.. dan had je toch wel onraad moeten *ruiken*.. ;)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ja ik dus ook die gsm pen aangevraagd, maar krijg nu nog steeds rekeningen binnen dak nog niet betaald heb !!!
terwijl het automatisch is afgeschreven stelletje eikels daaro ...

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Verwijderd

Topicstarter
Ja inderdaad het enige relaxte aan die hele pleureswinkel, was dat je die muismat kreeg, want die is inderdaad super! *D

Maar wat die pen betreft, bij mij was die al meteen verrot, ik heb hem geloof ik een keer gebruikt en toen deed die het al niet meer! :( :( :(

En ik heb gelukkig nog nooit wat aan hun betaalt en dat zal ik ook zeker niet doen! >:)